Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
5 (71.4%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
1 (14.3%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
1 (14.3%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 7

[Virtual Railroads] DB ET403 IC en Lufthansa Express Expert-Line zijn nu beschikbaar

TreinPunt.NL Administrator
1.462 posts
DB ET403 IC en Lufthansa Express Expert-Line zijn nu beschikbaar
« on: Thursday 25 January, 2018, 18:34:46 »
DB ET403 IC en Lufthansa Express Expert-Line zijn nu beschikbaar bij Virtual Railroads

Met deze twee add-ons kun je de DB ET403/404 (bijgenaamd  Donald Duck) rijden: een Intercity-treinstel van de DB uit de jaren '70 van de vorige eeuw. Meegeleverd zijn de varianten met DB stroomafnemer en met SBB stroomafnemer. Ook zijn er rijtuigen meegeleverd met een passenger-view.

De trein is uitgevoerd als ExpertLine, dus met geavanceerde PZB, LZB en Sifa. Ook is het remgedrag realistisch nagebootst voor treinen tot 12 rijtuigen.

Er zijn QuickDrive-consists meegeleverd, maar geen scenario's. Er is echter wel een los scenariopakket uitgebracht met 5 scenario's voor Konstanz-Villingen en Köln-Koblenz: dat is hier te koop.

Let op: dit zijn 2 pakketten die los van elkaar te koop zijn, waarbij de IC-variant in het ene pakket zit en de Lufthansa-Express in de andere.

Lees meer: Hier en Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Thursday 25 January, 2018, 18:45:11 by MartijnWoud »
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)