Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (6.3%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
4 (25%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
3 (18.8%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
2 (12.5%)
Slecht, ik raad hem af.
6 (37.5%)

Total Members Voted: 16

[DTG] DB BR648 is nu beschikbaar op Steam

Schrijft wel eens iets op het forum
1.424 posts
DB BR648 is nu beschikbaar op Steam
« on: Tuesday 03 May, 2016, 12:15:32 »
BR648 Loco add-on is nu beschikbaar op Steam

In deze add-on is het dieseltreinstel van het type Lint meegeleverd in een DB verkeersrode kleurstelling. De BR648 is een tweedelig treinstel en heeft een topsnelheid van 120 km/u. De BR648 wordt gebruikt als stoptrein op lokaalspoorlijnen.

Er zijn bij dit pakket 3 scenario's meegeleverd voor de Hamburg naar Lübeck route, die apart te koop is op Steam. Het treinstel is ook te gebruiken in QuickDrive.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

166 posts
Re: DB BR648 is nu beschikbaar op Steam
« Reply #1 on: Wednesday 04 May, 2016, 19:32:41 »
Slecht, ik raad hem af.
Omdat hij half niet zo veer mogelijkheden beid als die van Rail Traction http://www.railtraction.eu/br-648.html
• Positie van die machinist is te hoog
• Tegenstelling tot de RT versie veel minder kopjes te bedienen.

Zoals alles, en zo heb ik het aan zien komen zeker na de Zwarte Woud route, het draai echt alleen maar om de euro's bij DTG

147 posts
« Reply #2 on: Tuesday 02 May, 2017, 14:42:46 »
ik heb deze dus gekocht met me stomme kop.. nu wil ik weten als ik die andre koop via Railtraction zou dat kunnen of moet ik eerste die andre verwijderen?
hoop dat iemand me dat kan vertellen?!

Groeten Mark

TreinPunt.NL Administrator
1.486 posts
« Reply #3 on: Tuesday 02 May, 2017, 14:46:50 »
De BR648 van Railtraction en de BR648 die je op Steam kunt kopen, zijn twee verschillende producten. Het zijn wel dezelfde treinstellen, maar ze zijn door twee verschillende ontwikkelaars gemaakt.
Je kunt ze dus gewoon naast elkaar gebruiken, bovendien zal het ene scenario deze versie gebruiken en een ander scenario de versie van Railtraction.

Overigens: als je echt spijt hebt van je aankoop bij Steam, kun je een Refund (terugbetaling) vragen. Hoe dat precies moet weet ik niet, maar ik weet wel, dat als je een DLC kortgeleden aangeschaft hebt én er nog niet lang mee gespeeld hebt, je je geld terug kunt vragen.
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

147 posts
« Reply #4 on: Tuesday 02 May, 2017, 16:47:34 »
De BR648 van Railtraction en de BR648 die je op Steam kunt kopen, zijn twee verschillende producten. Het zijn wel dezelfde treinstellen, maar ze zijn door twee verschillende ontwikkelaars gemaakt.
Je kunt ze dus gewoon naast elkaar gebruiken, bovendien zal het ene scenario deze versie gebruiken en een ander scenario de versie van Railtraction.

Overigens: als je echt spijt hebt van je aankoop bij Steam, kun je een Refund (terugbetaling) vragen. Hoe dat precies moet weet ik niet, maar ik weet wel, dat als je een DLC kortgeleden aangeschaft hebt én er nog niet lang mee gespeeld hebt, je je geld terug kunt vragen.

dank je wel voor het antwoord!