Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
1 (7.7%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
2 (15.4%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
3 (23.1%)
Slecht, ik raad hem af.
7 (53.8%)

Total Members Voted: 13

DB BR 245 Traxx is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.349 posts
DB BR 245 Traxx is nu beschikbaar
« on: Thursday 05 October, 2017, 15:47:04 »
DB BR 245 Traxx is nu beschikbaar bij GBE

De BR 245 is een diesellocomotief die door de Deutsche Bahn wordt ingezet in de passagiersdiensten. De locomotief is onderdeel van de Traxx-familie van Bombardier. De BR 245 zijn door de DB gekocht om de BR 218 af te kunnen lossen.
De locomotief is voorzien van een PZB-systeem. Daarnaast is ook een AFB-systeem beschikbaar.

Bij deze add-on zijn twee scenario's meegeleverd voor 'Die Marschbahn', apart te koop bij GBE.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

32 posts
Re: DB BR 245 Traxx is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Thursday 05 October, 2017, 20:45:39 »
Hierbij mijn mening over de BR 245 voordat hij in mootjes wordt gehakt omdat ie van GBE komt. Dit bedrijf heeft een zeer slechte naam opgebouwd in de train sim wereld maar ik vind dat niet helemaal terecht. Voor de prijs Euro 10,03 (na afrekening) krijg je geen loc zoals bij virtuel Railroads of Just Trains maar daar is de prijs ook naar. Het is meer een loc van de kwaliteit zoals je van DTG kan verwachten bij  de andere (E) locs van de Trax serie; dus niet slecht maar ook niet uitzonderlijk goed. De handleiding is bijzonder uitgebreid; dus  niet en er staat ook nog een verkeerde foto van het instrumenten paneel in.
Ik vind het het wel fijn om z'on loc erbij te hebben want er zijn nog geen  moderne diesel locs bij TS 2017 te koop.

**
Rolling stock developer
424 posts
« Reply #2 on: Thursday 05 October, 2017, 20:53:33 »
Nou sorry hoor, wat een gedrocht, opnieuw...  :-X
Bekijk eens wat foto's van het grote voorbeeld, en je zult moeten bekennen dat de verhoudingen van het 3d-model voor geen meter kloppen...

Ik vind het het wel fijn om z'on loc erbij te hebben want er zijn nog geen  moderne diesel locs bij TS 2017 te koop.

De 285 is al verkrijgbaar bij RS SLO, en laten die binnenkort nou ook met de 245 uitkomen. Maar dan eentje die wel op het grote voorbeeld lijkt...
« Last Edit: Thursday 05 October, 2017, 20:56:03 by Quinzeedied »
22-10-2017: Nieuw project op website!
Meer info over mijn actuele projecten te zien op mijn  Project Blog

TreinPunt.NL Administrator
6.105 posts
« Reply #3 on: Thursday 05 October, 2017, 21:52:23 »
Dat je hier inderdaad geld voor durft te vragen is wel erg gedurfd... alleen al die screens.
Ik wacht inderdaad wel op RSSLO.
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

1.624 posts
« Reply #4 on: Friday 06 October, 2017, 00:29:12 »
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest, het ziet er helemaal niet meer payware waardig uit.
In het verleden vaker het e.e.a. bij GBE gekocht waar ook treinen bij zaten. Treinen zijn van dermate lage kwaliteit wat ik haast met recht wel MSTS kwaliteit durf te noemen, oftewel volstaat niet meer als payware in de huidige tijd en simulator.
Geluiden kloppen van geen kanten en modeltechnisch is het nou ook geen hoogstandje. Al moet ik zeggen dat RSSLO en geluiden ook niet dermate goed zijn maar daartegenover staan toch wel vrij goede modellen.

Maar goed terug naar het GBE verhaal, wat mij betreft moeten zij zich gewoon richten op het ontwikkelen van budget routes.
Want de routes die er tot nu toe van ze zijn moet ik toegeven dat die van redelijke kwaliteit zijn en leuk zijn om te rijden.
Al maakt de ontwikkelaar bij routes ook de nodige fouten maar voor een prijs van €19,95 per route wil ik dat nog wel accepteren al zou een lagere prijs wel op zijn plaats zijn.

Dus mensen bezint eer ge begint als het aankomt op het kopen van GBE content voor Train Simulator.

32 posts
« Reply #5 on: Friday 06 October, 2017, 10:47:58 »
Ik heb deze loc ook gekocht opdat hij in DB kleuren is  zodat ik de 218 soms kan vervangen door de 245, wat in de werkelijkheid ook gebeurt en betr. het feit dat de verhoudingen niet kloppen: ik heb het model goed vergeleken met de echte op de foto en ik zie weinig of geen verschil. En voor de rest; het is geen perfect product en ik weet ook niet waarom ze dat ook niet kunnen maken maar voor de prijs vind ik het een heel aanvaarbaar geheel.

4.847 posts
« Reply #6 on: Friday 06 October, 2017, 16:40:13 »
In het verleden vaker het e.e.a. bij GBE gekocht waar ook treinen bij zaten. Treinen zijn van dermate lage kwaliteit wat ik haast met recht wel MSTS kwaliteit durf te noemen, oftewel volstaat niet meer als payware in de huidige tijd en simulator.

Een deel van het GBE materieel bestaat ook uit daadwerkelijke MSTS conversies van het oude Protrian, BIS, Vizzart, Rail.Arts en welke andere namen dat bedrijfje allemaal we l niet gehad heeft. De latere producten van ze waren voor MSTS begrippen al geen hoogstandjes meer. De RS1, BR440, BR527 en nog wel wat is allemaal msts spul.

1.624 posts
« Reply #7 on: Friday 06 October, 2017, 22:51:43 »
Hartelijk dank voor deze aanvulling Jor[D]1. Dat het in sommige gevallen daadwerkelijk om MSTS conversies ging was mij niet bekend evenals dat GBE achter namen zoals ProTrain zat. Echter geeft dat nog meer redenen om goed na te denken om GBE spullen te kopen.