Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
5 (100%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 5

[Virtual Railroads] DB Baureihe 218 is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.472 posts
DB Baureihe 218 is nu beschikbaar
« on: Thursday 13 June, 2019, 11:48:08 »
De DB Baureihe 218 Expert Line is nu beschikbaar bij VirtualRailroads

Dit pakket bevat de Expert Line versie van de Baureihe 218. De Baureihe 218 is een diesellocomotief die op veel plekken in Duitsland te zien was. Er waren, inclusief prototypes, meer dan 400 van deze locomotieven gebouwd. Tegenwoordig zijn de locomotieven uit de jaren '70 steeds minder vaak te zien.

In dit pakket zijn verschillende versies van deze locomotief opgenomen. Zo is de 218 246 en de 218 299 met MAK draaistel meegeleverd. Van beide versies zijn ook Dynamic Nummering varianten en varianten waarbij de locomotief helemaal vanaf begin af aan opgestart moet worden, toegevoegd aan het pakket. De locomotieven bevatten de Duitse beveiligingssystemen PZB en SiFa. Ook is het mogelijk om verschillende remmodussen te gebruiken.

Er zijn geen scenario's meegeleverd bij dit pakket.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

*
Hondekop
195 posts
Re: DB Baureihe 218 is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Friday 14 June, 2019, 20:12:49 »
Het zijn erg fraai gemaakte locomotieven, zoals gewoonlijk bij VR voorzien van alle toeters en bellen.

Ik heb alleen het idee dat het met wat haast de markt op is getrapt want de handleiding is *erg* beknopt, er staat niets in over bijvoorbeeld de multitractie-functie inschakelen, alleen over het starten/stoppen van de motor van een 2e locomotief mits die functie al is ingeschakeld. Ik vind ook niks over het opstarten van een koude loc. Maar ik ga er van uit dat zulke dingen met de volgende update wel opgelost zijn..

*
Stoomlocomotief
15 posts
Re: DB Baureihe 218 is nu beschikbaar
« Reply #2 on: Sunday 30 June, 2019, 12:40:35 »
Bij alles wat er al is voor TS2019/Railworks denk ik van: "beng nou iets uit wat er nog niet is".
Dat dacht ik ook bij de 218, maar het heeft het overtroffen en vind ik zeer de moeite waard wanneer je deze loc echt mooi vindt.
Ben je niet zo'n fan van de DB of en de baureihe 218 dan volstaat de RT versie erg goed.
De readme vind ik sowieso altijd erg beknopt van vR