Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
2 (100%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 2

[Armstrong Powerhouse] Class 350 Enhancement Pack van Armstrong Powerhouse nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
.
Social media freak
8.037 posts
Class 350 Enhancement Pack van Armstrong Powerhouse nu beschikbaar
« on: Wednesday 03 October, 2018, 16:53:55 »
Class 350 Enhancement Pack van Armstrong Powerhouse nu beschikbaar

Laatst heeft AP hun Class 444/450 Enhancement Pack uitgebracht, nu komt hun AC neef uit, de Class 350 Enhancement Pack.
Doormiddel van een stroomafnemer te plaatsen op de Class 450 welke meekomt met de DTG Portsmouth Direct Line: London Waterloo - Portsmouth is het gelukt het Class 350 pack te maken. In het pakket komen 7 livery's mee, Central Trains/Silverlink, London Midland (with London Midland Logo & London North Western Railway Logo), London North Western Railway & 2, First Transpennine Express in Grey & Color en Transpennine Express.

Zoals het Class 444/450 Enhancement pakket bevat deze enhancements en geluiden waaronder het Train Management System (TMS) en Train Protection and Warning System (TPWS) Mk4. Daarnaast kan de gebruiker de koersborden aanpassen en bevat het detectie voor neutrale secties en is gereed voor dual voltage.

Er komen 3 scenarios mee voor de 'DTG West Coast Main Line Over Shap' route.

Het pakket kost £9,99 (of £6,99 als je het Class 444/450 Enhancement Pack al hebt) en is te krijgen op
Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
Met vriendelijke groet,
Johnny