Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
2 (100%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
0 (0%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 2

[Armstrong Powerhouse] Class 319 EMU Pack Vol. 2 add-on is nu beschikbaar

TreinPunt.NL Railsim Nieuwsredactie
Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.469 posts
Class 319 EMU Pack Vol. 2 add-on is nu beschikbaar
« on: Saturday 16 February, 2019, 11:10:02 »
Class 319 EMU Pack Vol. 2 add-on is nu beschikbaar op Armstrong Powerhouse.

De Class 319 is een vierdelig Brits treinstel voor het personenvervoer. De trein kan zowel gevoed worden middels een 3e rail als een bovenleiding. Het Vol. 2 pack focust zich op de Class 319 in de periode van indienststelling in 1987 tot de late jaren 2000. Hierbij hebben alle varianten de originele cabine.

In dit pakket zijn 18 kleurstellingen meegeleverd van dit treinstel. Het treinstel bevat 2 passagiersaanzichten. De bestemmingsdisplay's zijn in te stellen. Het treinstel bevat ook het dual voltage systeem. Ook zijn de Cab Secure Radio (CSR), Driver Only Operation (DOO) en Wheelslip Protection (WSP) gesimuleerd.

Bij deze add-on zijn een zestal scenario's meegeleverd. Deze spelen zich af op de route London - Brighton en de London - Bedford Midland Main Line. Daarnaast vereisen de scenario's nog een aantal extra add-ons, zie hiervoor de productpagina. De scenario's zijn gebaseerd op de Britse dienstregeling.

Wanneer men in het bezit van Vol. 1 van het Class 319 pack is, kan men deze add-on aanschaffen tegen een gereduceerde prijs.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!