Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
2 (50%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
2 (50%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
0 (0%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 4

[Armstrong Powerhouse] Class 205 DEMU pack is nu beschikbaar

Hogesnelheidstrein
Schrijft wel eens iets op het forum
1.436 posts
Class 205 DEMU pack is nu beschikbaar
« on: Thursday 11 August, 2016, 12:29:53 »
Class 205 DEMU pack is nu beschikbaar

De Class 205 van Armstrong Powerhouse is een geavanceerd dieselelektrisch treinstel. Het treinstel is beschikbaar in 10 verschillende kleurstellingen. De trein bevat onder meer een 'koude start'-optie, een passagierszicht, AWS, TPWS, een niet altijd even accurate snelheidsmeter zoals in het echt en nog veel meer. Het is aan te raden om de handleiding te lezen voor de vele mogelijkheden met deze trein (de handleiding is te downloaden vanaf de productpagina).

Bij deze add-on zijn 6 realistische scenario's meegeleverd voor de London - Brighton route en de South London Network route. Voor de scenario's zijn verschillende extra add-ons benodigd. Het treinstel kan ook gebruikt worden in Quick Drive.

Lees meer: Hier  

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

*
Intercity
To travel is to take a journey into yourself
570 posts
Re: Class 205 DEMU pack is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Thursday 11 August, 2016, 18:36:13 »
Een geweldige add-on ::)

Onderweg met de Class 205 BR Green (SYF) - 1123

*
Intercity
:-)
504 posts
Re: Class 205 DEMU pack is nu beschikbaar
« Reply #2 on: Saturday 13 August, 2016, 00:15:18 »
Beste addon van AP tot nu toe! Zeer gedetailleerd (bijna alle knoppen zijn te bedienen, zaken kunnen worden aangepast zoals bijvoorbeeld de rolnummers), veel nieuwe functies (vliegen tegen de ramen, ramen beslaan, nieuwe cameratechniek, deuren die apparte scripts hebben zodat er per stop andere deuren opengaan) en fantastisch geluid,  zorgen voor een geweldige addon!