Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
4 (30.8%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
4 (30.8%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
3 (23.1%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
2 (15.4%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 13

Bayerische Allgäubahn is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.401 posts
Bayerische Allgäubahn is nu beschikbaar
« on: Saturday 11 November, 2017, 10:36:56 »
Bayerische Allgäubahn is nu beschikbaar bij RSSLO

De Bayerische Allgäubahn is een route in het zuiden van Duitsland in de deelstaat Bayern. De route verbindt de steden Lindau, Immenstadt, Oberstdorf en Kempten met elkaar. De hoofdroute loopt van Kempten naar Lindau. Ter hoogte van Immenstadt splitst de route en kan er richting Lindau en richting Oberstdorf gereden worden. In totaal is de route 110 kilometer lang.

Op deze route rijdt onder andere de BR245 met dubbeldekkers, welke meegeleverd zijn. Voor deze trein zijn 5 scenario's meegeleverd. Daarnaast is er nog één scenario voor de BR294. Hiervoor is het European Loco & Asset Pack benodigd. Vanaf de productpagina zijn nog twee extra scenario's te downloaden voor de BR612.

Handleidingen zijn beschikbaar in het Duits en Engels.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

261 posts
Re: Bayerische Allgäubahn is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Saturday 11 November, 2017, 15:13:08 »
Bij rail-sim.de is men al heel druk met diverse verbeteringen bezig. Ziet ernaar uit dit dan een toproute wordt.

Gr Erik

TreinPunt.NL Administrator
Let's drive some trains!
693 posts
« Reply #2 on: Friday 20 April, 2018, 19:49:08 »
Publicatie op steam
Deze route van RSSLO is ondertussen ook te koop op Steam (http://store.steampowered.com/app/677951/).
Hij is €29,99 (zonder korting) en is daarmee €1.87 goedkoper dan direct bij RSSLO.

Bij het pakket worden zowel de BR245 als 6 scenario's (career) meegeleverd, dezelfde die bij het RSSLO pakket zitten.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

50 posts
« Reply #3 on: Tuesday 24 April, 2018, 08:59:09 »
Op Steam zijn de recensies overwegend negatief. Is het echt zo erg?

5.071 posts
« Reply #4 on: Tuesday 24 April, 2018, 13:31:20 »
Het is een route zoals elke andere van RSSLO.
Op zich wel redelijk, maar je ziet aan alles af dat het snel gebouwd is.
Steam recencies zijn 90% troep, mensen klagen bv dat de maximum snelheid laag is, tsja deze route is ook geen HSL.
« Last Edit: Tuesday 24 April, 2018, 13:33:12 by jor[D]1 »

846 posts
« Reply #5 on: Tuesday 24 April, 2018, 23:50:56 »
Ik vind het inderdaad ook een beetje halve route voor dat geld. Een route van 30 euro verwacht je toch wat meer van. Neem als voorbeeld Konstanz-Villingen van concurrent virtualRailroads, zeer uitgebreide goede route met goed meegeleverd materieel (afgeslankte versies van de Br 11 en Br 189).
De meegeleverde loc en rijtuig (het is maar 1 rijtuig) zijn matig qua kwaliteit en geluid. De loc heeft zo te zien een gekopieerde cabine van een 186/187 waar wat aan toegevoegd is.

Jammer, had toch wat meer van RSSLO verwacht ....
« Last Edit: Tuesday 24 April, 2018, 23:56:50 by TheLaRiche »

« Reply #6 on: Friday 27 April, 2018, 14:38:57 »
RSSLO maakt mooie loc's, treinen en wagon.
De routes zijn erg kaal en eentonig en doen eerder denken aan de begin tijd van MSTS.

5.071 posts
« Reply #7 on: Friday 27 April, 2018, 17:53:34 »
De loc heeft zo te zien een gekopieerde cabine van een 186/187 waar wat aan toegevoegd is.

Dat snap ik nooit zo goed waarom hierover vaak geklaagd word. In het echt is het precies zo gedaan, juist om een soort standaard cabine te creëren