Poll

Wat vind jij  van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
4 (40%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
3 (30%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
0 (0%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
2 (20%)
Slecht, ik raad hem af.
1 (10%)

Total Members Voted: 10

[Global Bridge Entertainment] Baureihe DABbuzfa 760.0 (stuurstandwagen) is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.404 posts
Baureihe DABbuzfa 760.0 (stuurstandwagen) is nu beschikbaar
« on: Thursday 23 August, 2018, 17:16:26 »
Baureihe DABbuzfa 760.0 is nu beschikbaar bij GBE

De Baureihe DABbuzfa 760.0 is een stuurstandwagen welke in het stedelijke en regionale verkeer in Duitsland wordt gebruikt. Deze voormalig Deutsche Reichsbahnwagens hebben een WC, een 1e klasse afdeling en een 2e klasse afdeling. De wagons zijn op diverse routes in Duitsland ingezet, ook in het westen van Duitsland. Tegenwoordig worden de stuurstandwagens vooral aangedreven door elektrische locomotieven, hoewel de wagens ook door diesellocmotieven aangedreven kunnen worden, zo ook in deze simulatie.

Het rijtuig is voorzien van de beveiligingssystemen PZB en SiFa. De koersrollen zijn ook in te stellen. Naast de stuurstandwagen zijn er ook bijpassende tussenwagons meegeleverd.  Een passagiersaanzicht is ook inbegrepen. Bij dit pakket zijn 4 scenario's meegeleverd. Twee hiervan zijn voor de Marschbahn, de andere twee zijn voor de route Dresden - Schöna. Daarnaast is het mogelijk om de wagens in Quick Drive te gebruiken.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!
« Last Edit: Thursday 23 August, 2018, 19:39:24 by rubentreinfreak »