Poll

Wat vind jij van deze add-on?

Absolute topper, ik raad hem zeer aan.
9 (52.9%)
Een goede add-on, ik raad hem aan.
6 (35.3%)
Gemiddeld, de add-on heeft een aantal verbeterpunten.
1 (5.9%)
Matig, ik zou hem niet direct aanraden.
1 (5.9%)
Slecht, ik raad hem af.
0 (0%)

Total Members Voted: 17

Arlbergbahn is nu beschikbaar

Schrijft wel eens iets op het forum
1.417 posts
Arlbergbahn is nu beschikbaar
« on: Friday 02 March, 2018, 16:41:11 »
Arlbergbahn is nu beschikbaar bij RSSLO

De Arlbergbahn is een route in de Oostenrijkse Alpen van Innsbruck naar Bludenz. De route is ongeveer 140 kilometer lang en is grotendeels dubbelsporig. De Arlbergbahn is een belangrijke oost-west verbinding. Op de route bevindt zich onder andere de 10 kilometer lange Arlbergtunnel. Tussen Innsbruck en Landeck-Zams bevindt zich een lijn van de S-Bahn Tirol. De route wordt verder veel gebruikt voor goederenverkeer en langeafstandstreinen.

Er zijn 6 scenario's meegeleverd, hiervoor is het European Loco & Asset Pack en de ÖBB 1016 van RSSLO voor nodig. Handleidingen zijn beschikbaar in het Duits en Engels.

Lees meer: Hier

Wat is jouw mening? Schrijf als eerste een review over deze add-on!

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
Re: Arlbergbahn is nu beschikbaar
« Reply #1 on: Saturday 03 March, 2018, 13:57:49 »
Voor degenen die de route direct na uitkomen gekocht hebben, is er nu een update beschikbaar. Je kunt hem vinden onder de link in het bericht hierboven, onder Manuals & Updates.
Als je de route nog wilt gaan kopen, heb je deze update niet nodig (dan zit hij al in de installer verwerkt).
Heb je een vraag over een download? Stuur me een PM! :)
Kijk ook eens in mijn album op http://steamcommunity.com/profiles/76561198011562087/screenshots/. ;)

**
TreinPunt.NL Vriend
194 posts
« Reply #2 on: Sunday 04 March, 2018, 14:56:49 »
Echt een prachtige route weer van RSSLO.
Ze zijn heel goed in routes bouwen.
Als je van hoge snelheden rijden houd is deze route niet interessant.Er wordt over de Arlbergpas niet snel gereden, maar wat een uitzichten!
« Last Edit: Sunday 04 March, 2018, 15:06:06 by mheruer »

TreinPunt.NL Administrator
1.471 posts
« Reply #3 on: Friday 09 March, 2018, 11:46:06 »
Van deze route is inmiddels een geüpdatete versie beschikbaar, versie 1.2. Om deze te installeren, moet je de route opnieuw via je RSSLO account downloaden en installeren.

Creator of ThirdRails Radar
14 posts
« Reply #4 on: Wednesday 21 March, 2018, 10:37:37 »
Mooie lange 140 km lange route. Als altijd bij RSSLO routes proef je de sfeer van de bergen goed.

Kwalitatief zijn er m.i. nog wel een aantal verbeterpunten:
- De texture van de bergen in de verte zien er soms een beetje nep uit
- Sommige huizen staan half in de bergen
- Eerste stuk van Innsbruck naar Oztal is redelijk kaal. (Maar misschien is dat in het echt ook wel  :)) )

Al met al een goede route voor je geld.
« Last Edit: Wednesday 21 March, 2018, 10:39:22 by beentrain »
Bekijk je live map, en connect met andere spelers, op ThirdRails Community Radar: www.rentor.nl (Voor meer info en gratis download: www.thirdrails.org)

Elke 2 weken een combistream!
142 posts
« Reply #5 on: Wednesday 21 March, 2018, 21:37:19 »
Het stuk tussen Innsbruck en Ötztal is volgens de satelliet voornamelijk akkerlandschap, met her en der wat dorpjes.

237 posts
« Reply #6 on: Sunday 29 April, 2018, 14:30:50 »
Het is een mooie route alleen is op bepaalde plekken de fps nogal laag. Zoals tussen Bludenz en St Anton met name. Normaal speel ik Railworks in gematigde kwaliteit maar hier is nogal veel lag ondanks dat ik zo ongeveer de laagste instellingen gebruik.