Rhijnspoorweg Plus

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Rhijnspoorweg Plus
« Reply #930 on: Friday 08 January, 2016, 21:53:13 »
Ziet er weer veelbelovend uit! Leuk dat dit project ook weer wordt opgepakt. Ik neem aan dat de corrupte tile gevonden en opgelost is?

Nou en of! De route is nou volledig error vrij.  :)

Grtz Steve

*
Sprinter
376 posts
« Reply #931 on: Friday 08 January, 2016, 22:34:20 »
Kijk dat is mooi nieuws zo aan het begin van dit nieuwe jaar. Veel succes met de verdere bouw van dit prachtige project!  ;)

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
« Reply #932 on: Saturday 09 January, 2016, 17:18:34 »
Er gebeurt trouwens nog meer leuks in Rotterdam. Ik zat zo naar dit stuk te kijken nadat ik het had aangelegd, en kreeg gewoon flashbacks naar keren dat ik er echt liep. "Nou ben ik goed bezig" dacht ik toen bij mezelf. Om begrijpelijke redenen wacht ik nog even met de cirkel afmaken.  ;)

Verder heb ik tussen Arnhem en Utrecht lekker veel gebruik kunnen maken van de extra's die versie 1.6 van de NL seinen je geven.  :)

Offline Tom
*
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.382 posts
« Reply #933 on: Sunday 10 January, 2016, 13:46:06 »
Kun je de cirkel niet beter gewoon helemaal niet afmaken?

*
Hondekop
148 posts
« Reply #934 on: Sunday 10 January, 2016, 13:56:04 »
Komt er ook een versie met het nieuwe Rotterdam Centraal?

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
« Reply #935 on: Sunday 10 January, 2016, 17:00:18 »
Kun je de cirkel niet beter gewoon helemaal niet afmaken?

In een noodgeval zou ik de cirkel met een static spoorstukje dichtmaken zodat de driehoeken in ieder geval werken, en de cirkel dicht lijkt. Dit is ten slotte een extraatje. Maar als je een keerlus als allerlaatste doet, de wissels op een bepaalde manier legt, goed back-upt, goed test, en geen tdb rebuild doet, moet dit (onder bepaalde voorwaarden) gewoon gaan lukken hoor. En met de wegen zijn er ook nog wel trucjes te verzinnen.

Komt er ook een versie met het nieuwe Rotterdam Centraal?

Jazeker. Eerst was ik van plan om 2 losse versies van de route uit te brengen, maar ik denk nu dat ik gewoon een .bat bestandje schrijf waarmee je snel tussen de oude en nieuwe situatie wisselt. Aangezien de SHAPES en TEXTURES mappen bij deze route vrij groot zijn scheelt dat een heleboel ruimte voor degenen die beide versies willen kunnen rijden. Ook hoeft de route dan niet 2 keer gehost te worden.  ;)

*
Stoomlocomotief
4 posts
« Reply #936 on: Saturday 07 May, 2016, 14:29:34 »
Het ziet er super gaaf uit! Ik kan niet wachten om er overheen te rijden!  :D
Maak je trouwens ook de veenendaallijn (Maarn, Veenendaal west, Veenendaal Centrum, Rhenen) er bij? Dat lijkt mij helemaal geweldig! ;)

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
« Reply #937 on: Saturday 07 May, 2016, 17:17:44 »
Denk het niet. Voorlopig eerst even wat meer scenery.

Waar ik trouwens stilletjes goed mee bezig ben!  ;)

*
Sprinter
376 posts
« Reply #938 on: Monday 09 May, 2016, 17:39:41 »
Leuk dat er nog steeds voortgang in de route zit. Wij wachten rustig af.  :D