Can we help you?

Please search the forums before asking a question. It may be answered already.

[Treinen] trein samenstellen

*
Stoomlocomotief
11 posts
trein samenstellen
« on: Wednesday 19 February, 2014, 12:03:44 »
Hallo,

Wie kan mij helpen? Ik weet niet hoe ik een trein kan samenstellen. Ik weet dat het mogelijk is maar niet hoe. Ik wil graag mijn gedownloaden treinen hierin samen stellen om er mee te rijden. Heeft iemand uitleg of een verwijzing ik hoor het graag.

Groeten peter
Groeten Peter

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
Re: trein samenstellen
« Reply #1 on: Wednesday 19 February, 2014, 19:13:53 »
Youtube: MSTS handleiding Convoi

Of even hier in de FAQ kijken, internet staat verder ook vol met handleidingen over het maken van zogenaamde consists.

*
Stoomlocomotief
11 posts
« Reply #2 on: Friday 21 February, 2014, 10:19:17 »
Hoi,

Ik heb hem geinstalleerd zoals aangegeven alleen nu zegt het programma: Het programma kan niet worden gestart omdat dx8vb.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan maar blijft het aangeven wat moet ik nu doen?

Peter

*
Hogesnelheidstrein
Student
3.525 posts
« Reply #3 on: Friday 21 February, 2014, 13:07:11 »
Even DirectX herinstalleren, inclusief de bestanden van DirectX 8, dat zou het moeten verhelpen ;). (is een DirectX 8 DLL bestand)
Groet,
Robert

Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu

Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!

*
Hondekop
het uiterlijk van de mDDM is weg, hun ziel niet...
113 posts
« Reply #4 on: Sunday 09 March, 2014, 23:43:39 »
Even DirectX herinstalleren, inclusief de bestanden van DirectX 8, dat zou het moeten verhelpen ;). (is een DirectX 8 DLL bestand)

of gewoon de activity editor gebruiken die in de editor en tools zit (standaard geinstalleerd ) :P
niet om vervelend te zijn hoor ;)
naast mijn vriendin zijn mijn treinen mn grootste liefde!