Het zou dan om dit bestand moeten gaan:l_grijs1.aceDeze is gewoon in de download mee geleverd, even opnieuw installeren denk ik.Ik denk dat je het installeren niet helemaal goed hebt gedaan.Eerst installeer je de BST-1600 zoals gelinkt in de readme.Daarna plak je alle bestanden van de DB1602 in de map Trains/Trainset/BST-NS1600.Kwa sound. Voor de BST 1600 moet je apart een sound pack pakken zoals gelinkt bij die download.
Ik neem aan dat je "DBS1602\1_Grijs1.ace" bedoelt? Dit betekent dat er een texture ontbreekt. Zelf rijd ik niet zo vaak met 1600'en, waardoor ik nu niet weet of hier een patch voor is. Je kunt in de map van de DBS1602 zoeken naar bestanden als Grijs1.ace of 1_Grijs.ace of zoiets. (variatie in hoofdletter ook mogelijk) Dat MSTS een sms file zoekt is logisch, als hij een foutmelding geeft, download dan een sound voor de 1600. (vast wel hier in de downloadsectie te verkrijgen) Als je het probleem houdt, zal ik zo even kijken wat ik voor je kan doen.
downloaden [d au n l o o d e (n)] -loadde, h gedownload
Quote from: jor[D]1 on Tuesday 18 February, 2014, 16:27:08 Het zou dan om dit bestand moeten gaan:l_grijs1.aceDeze is gewoon in de download mee geleverd, even opnieuw installeren denk ik.Ik denk dat je het installeren niet helemaal goed hebt gedaan.Eerst installeer je de BST-1600 zoals gelinkt in de readme.Daarna plak je alle bestanden van de DB1602 in de map Trains/Trainset/BST-NS1600.Kwa sound. Voor de BST 1600 moet je apart een sound pack pakken zoals gelinkt bij die download.Hallo Jor, Bij het downloaden kreeg ik een bericht , dat het niet goed downgeload was , kon ik het weer doen. Bij mij moet het naar c:\Train Simulator omdat ik met windows 7 werk. Ik heb ook geprobeerd met save file , maar blijf dezelfde problemen krijgen. Alle instructies opgevolgd. mvg Father Ed Bakker
Deze laatste foutmelding duidt er (dacht ik) op dat je het betreffende materieelwilt laten verschijnen op een plek waar al materieel staat.
Nee, je laatste kan alleen veroorzaakt zijn door eerder genoemde rede, of door een error in de route. De eerste gaan puur om fouten in de loc. Open de loc eens in Shape Viewer en kijk of er overdreven veel witte vlakken zijn, in dat geval is er iets mis met de textures.