Dat hangt er helemaal vanaf of je de cabinebestanden ook echt op die plek hebt geïnstalleerd.Als je je cabine in de map Trains/Trainset/common.cab/Koploper hebt geïnstalleerd (dus zowel het .cvf bestand, als alle texture-bestanden die erbij horen) zou het gewoon moeten werken.Als je de cabine ergens anders installeert, bijv. in Trains/Trainset/ChrisTrains NS Koploper/Cabview, dan moet je daar ook naartoe verwijzen.
Ed, ik zit even in mijn eigen files te kijken, en ik zie een afwijking die wel eens een verklaring kan geven: zou je eens willen proberen om de \\ te vervangen door //?
Ook hier maakt Microsoft Windows een onderscheid tussen hoofdletters en gewone letters bij een filenaam. Dit dient een exacte weergave te zijn van de naam.
Altijd dient er een spatie te zijn tussen de haakjes ( en ) aan het begin van de tekst als aan het eind.Anders werkt het niet.
Hmm... je hebt dit bij alle .eng files van de betreffende ICM gedaan?
@Father Ed Bakker,Bij werkt het wel goed onder Windows 10 Pro en de laatste Experimentele versie van OR.Neem het volgende exact over in je eng file:CabView ( ..\\..\\Common.cab\\Koploper\\koploper.cvf )Altijd dient er een spatie te zijn tussen de haakjes ( en ) aan het begin van de tekst als aan het eind.Anders werkt het niet.m.v.g.A.N. de Jong
Quote from: rjz222 on Thursday 20 April, 2017, 14:34:00 Hmm... je hebt dit bij alle .eng files van de betreffende ICM gedaan?Dag RobertDe instructies bij de ICM Cabine hebben het maar over een .eng file, dus ik neem aan dat ICM 4042. no panto.eng voldoende was. Heb ik dit verkeerd opgevat.?Ik dacht dat je alleen veranderen kon aan brengen als de .eng file een cabview sectie heft?MvgFather Ed Bakker
Quote from: FrEdBakker on Friday 21 April, 2017, 12:57:58 Quote from: rjz222 on Thursday 20 April, 2017, 14:34:00 Hmm... je hebt dit bij alle .eng files van de betreffende ICM gedaan?Dag RobertDe instructies bij de ICM Cabine hebben het maar over een .eng file, dus ik neem aan dat ICM 4042. no panto.eng voldoende was. Heb ik dit verkeerd opgevat.?Ik dacht dat je alleen veranderen kon aan brengen als de .eng file een cabview sectie heft?MvgFather Ed Bakker Ik vrees dat je het inderdaad niet helemaal correct hebt opgevat. Het wijzigen van één .eng file heeft dan alleen effect op de éne eng file die je wijzigt, in dit geval dus ICM_4042_nopanto.eng, dan werkt de nieuwe cab alleen als je bij het rijden "CT ICM 4042 stuurstand" selecteert. Om de cab in de "CT ICM 4042 'Koploper'" te krijgen, moet je ICM_4042.eng bewerken. Als een .eng geen cabview-sectie hebben, dan hoef je die uiteraard niet te veranderen .
@Father Ed Bakker,De alerter functie in OR soms niet aangezet?m.v.g.A.N. de Jong
@Father Ed Bakker,Geldt ook voor MSTS.m.v.g.A.N. de Jong