RET Materieel

www.kerap.tk
1.303 posts
Re: RET Materieel
« Reply #30 on: Friday 19 May, 2017, 23:01:37 »
Hier is íe in-game. Vooral de RET logo's zijn een stuk scherper. En een geanimeerd zonneschermpje onder control-8.

Grtz Steve

Offline Tom
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.375 posts
« Reply #31 on: Saturday 20 May, 2017, 09:08:35 »
Ziet er goed uit Steve!
Het dak ziet er wel een klein beetje hoekig uit, zou je hier misschien wat extra sides in kunnen doen? (ja, dat zei ik echt :P)

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #32 on: Saturday 20 May, 2017, 19:07:07 »
Nee, rechts natuurlijk, textures zijn veel scherper!

Was uiteraard sarcasme ;P

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #33 on: Monday 22 May, 2017, 10:59:02 »
Het dak ziet er wel een klein beetje hoekig uit, zou je hier misschien wat extra sides in kunnen doen? (ja, dat zei ik echt :P)

Je verbaast me idd. Het viel mij ook al op, zal eens kijken.

Was uiteraard sarcasme ;P

Okay, haha.

Stagiair Transavia
503 posts
« Reply #34 on: Monday 22 May, 2017, 11:23:43 »
Ziet er goed uit!
Contact HV company channel on 131.900.

Waarom ook niet
1.567 posts
« Reply #35 on: Monday 22 May, 2017, 16:41:28 »
Ziet er weer gelikt uit, krijg in 1x weer zin om MSTS te spelen :D

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #36 on: Thursday 01 June, 2017, 07:13:50 »
Ik ben trouwens voor het nieuwere mat ook met wat nieuwe plekkies bezig om te stoppen...  ;)
« Last Edit: Thursday 01 June, 2017, 07:15:54 by KerAp »

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #37 on: Tuesday 18 July, 2017, 22:24:31 »
Heb Type M dezelfde scharfenberg als Type T gegeven, en de glaszetter is langs geweest:

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #38 on: Wednesday 16 August, 2017, 05:55:58 »
Had ff zin in wat korts, dus maar ff een nieuw Gmeindertje gemaakt. Deze versie is voorzien van animaties voor de deuren en ruitenwissers, en een stuk meer detail. Zelfs de 60 cm minder afstand tussen de wielen bij de 6101 en 6102 zijn meegenomen! De cabine is vrij gedetailleerd, misschien maak ik er ook wel een 3d cab bij!

Het model is in grote lijnen klaar. Textures, tierelantijntjes, het aanpassen van de lichtscripts,  het toevoegen AI lichtscripts, en het aanpassen van de 2d cab is eigenlijk het enige wat nog hoeft te gebeuren.

Overigens zou ik wel wat extra foto's kunnen gebruiken, vooral van bovenaf...

Ik zou de 6201 ook wel willen doen, maar daar kan ik bijna geen foto's van vinden, laat staan tekeningen...
« Last Edit: Wednesday 16 August, 2017, 06:09:36 by KerAp »

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #39 on: Thursday 05 October, 2017, 03:03:01 »
Type M heeft wat bestickering, Type T heeft geen gaten meer in de cabine, wat betere textures en de eerste banken, maar het meeste is gebeurd aan de Gmeinder, die er vooral met textures een stuk herkenbaarder uit ziet:

637 posts
« Reply #40 on: Thursday 05 October, 2017, 13:30:51 »
Hulde voor jouw werk.
Dat mag ook wel eens gezegd worden
vr.gr
Ruud

TreinPunt.NL Administrator
6.251 posts
« Reply #41 on: Thursday 05 October, 2017, 14:25:16 »
Absoluut. De populariteit van Microsoft Train Simulator is logischerwijs afgenomen door Train Simulator 2017, maar ikzelf volg je ontwikkelingen in ieder geval nog met veel plezier! :)
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #42 on: Thursday 05 October, 2017, 16:54:40 »
Maar goed dat mijn PC een oudje is dan. Ik kijk soms met veel jaloezie naar TS2017 videos.  ;D

Edit: Meeste stickers enzo, zoals het gmeinder plaatje, en de niet tegen de deuren leunen sticker zijn gewoon van dichtbij duidelijk leesbaar. Daarover gesproken, iemand een duidelijke foto van de knoppen om de deuren te openen aan de binnenkant van types M en T?
« Last Edit: Thursday 05 October, 2017, 16:57:45 by KerAp »

www.kerap.tk
1.303 posts
« Reply #43 on: Friday 12 October, 2018, 19:25:07 »
Staat dit topic nou al een jaar stof te vangen, joh?

Wat erg! Zeker van de Gmeinders, want die zijn op de tierelantijntjes na eigenlijk gewoon klaar...

Nou ja, er is toch wel wat gebeurd. Er is een begin gemaakt aan de MOSI, die afgezien van werkende animaties identiek is aan de bestaande, Type R is overgezet op de draaistellen van de nieuwe Type B, en van een nieuwe panto, een R-net kleurstelling, en de meeste animaties voorzien. Alleen de ruitenwissers moeten nog (vandaar dat er 2 sets zijn op deze screen). Verder is íe eigenlijk grotendeels klaar.

Moet zeggen dat bij het goed bekijken van het Type R model, ik het niet meer van deze tijd vond. De bouwstijl is heel anders dan mijn eigen bouwstijl, en zelfs de bouwstijl van de laatste modellen van Roland. Denk dat ik deze uitbreng als een update, en later een geheel nieuwe maak, al dan niet uit de nieuwe Types B.

Aan de RET Route heb ik ook vast wat werk gedaan, mocht ik ooit weer aan routebouw toekomen. Beide dingen zijn op deze screens een klein beetje te zien. Het hele netwerk ligt nou, helemaal tot aan Hoek van Holland strand, en op de Hoekse Lijn en de lijn naar Den Haag is op het metrospoor QD's bovenleiding verlaagd om perfect te passen met de nieuwe pantograven, die dankzij een oud topic hier nou perfect aansluiten op zowel deze verlaagde bovenleiding als de ingebouwde sneltrambovenleiding, in plaats van er iets doorheen steken.

637 posts
« Reply #44 on: Friday 12 October, 2018, 20:49:14 »
wow dat zou toch wel weer erg mooi zijn dat metro en Randstadrail traject van de RET
vr.gr
Ruud