RET Citadis Versie 2

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.313 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #240 on: Friday 24 October, 2014, 21:10:14 »
Ik zal later even wat screens maken als voorbeeld van hoe ik de foto's graag heb.

Dat heb ik bij nader inzien trouwens al eens eerder gedaan:


Eentje waar het paneel zo goed mogelijk op staat.




De beide zijruiten


Eentje met het paneel en zo veel mogelijk van de voorruit


En de achterruit voor een reverse cab

Ook nog iets wat toegevoegd gaat worden, een achteruitrij "cabine" voor als je achteruit moet.

Grtz Steve

*
Intercity
Transavia
505 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #241 on: Saturday 25 October, 2014, 15:50:27 »
Komt goed!
Contact HV company channel on 131.900.

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.313 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #242 on: Saturday 25 October, 2014, 15:58:33 »
Vast wel. Ik zie de foto's hier wel verschijnen.  ;)

Offline Tom
*
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.381 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #243 on: Sunday 26 October, 2014, 11:41:03 »
De poly's van je dashboard zitten niet lekker, unsmooth de boel eens en kijk wanneer er het minste kleurverschil in de poly's zit.

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.313 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #244 on: Sunday 26 October, 2014, 19:16:24 »
Als je die kleuren groen bedoelt, dat zit hem niet in de poly's. Vanwege het beperkte aantal foto's van de cabine is de ene foto een andere kleur dan de andere.

Offline Tom
*
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.381 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #245 on: Sunday 26 October, 2014, 19:30:26 »
Neeneenee, ik bedoel de lichtinval. (hoe goed je de lijnen ziet tussen de poly's als je de boel ge-unsmooth hebt)

Zie afbeelding, de faces in de zwarte vierkantjes/rechthoekjes verwijderen en de voorste face trekken zoals ik het heb gewijzigd. Dan gewoon de rest neerleggen. En geef de provisorisch groen gekleurde faces een andere smoothening group, dat ziet er gelijk een stuk beter uit.

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.313 posts
Re: RET Citadis Versie 2
« Reply #246 on: Monday 27 October, 2014, 19:47:36 »
Zoals je weet is unsmoothen 2 klikjes werk. Maar zo slecht vind ik deze smoothing nou ook weer niet. Maar het kan inderdaad beter.

Dat van die faces heb je ook gelijk in, daar zitten een paar onnodige poly's. Volgens mij is dat bij de definitieve versie ook anders, de screen die je gebruikt hebt is relatief oud. De raamtexture is hier nog niet eens groen.  ;)

Maar mocht het niet duidelijk zijn, het nieuwe model wordt ook from scratch gemaakt. Dus alles gaat opnieuw. Hooguit de stoelen en de textures worden hergebruikt...
« Last Edit: Monday 27 October, 2014, 19:51:51 by KerAp »