@Father Ed Bakker,Welke van de DE 1 heb je geïnstalleerd?- https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=list;id=479Gaarne de filenaam.m.v.g.A.N. de JongEdit: deze komt van Dutch History. Deze heb ik niet. Zal je als rar bestand als bijlage bij je bericht moeten voegen, Dan kan ik er naar kijken.
Beste Fathter Edhet lijk me een probleem Binpatch hebt u die instaleert ?
@Father Ed Bakker,Heb alle BJNS Plan X diesels DE 1 gecontroleerd in OR.Geen foutmeldingen aangetroffen.Ik denk dat het bestand dat je hebt gedownload corrupt is.Download het bestand opnieuw en installeer het bestand opnieuw.Idem voor bin patch v.1.8m.v.g.A.N. de Jong[/quote/]@ANdeJongDe oude installatie verwijderd en opnieuw de .exe file gedownload. Helaas blijf ik dezelfde fouten krijgen. Hoe zouden we dit kunnen oplossen?mvg, Father Ed Bakker
@Father Ed Bakker,Als eerste zou ik de installatie naar een aparte map proberen en dan handmatig de bestanden naar MSTS te kopiëren.Mocht dit niet lukken probeer eens op het installatie bestand met de rechter muis toets te klikken.Kies eigenschappen en in dit menu voor administrator en compatibiliteit modus Windows XP Service pack 2Anders ligt dit probleem dat MSTS onder C:\Program Files is geïnstalleerd.Dan moet men MSTS opnieuw installeren onder C:\MSTS\MSTS of een andere drive letter.m.v.g.A.N. de Jong