Photoskin Veolia Plan V 843

*
Intercity
Příští stanice: Praha Hlavní nádraží
600 posts
Photoskin Veolia Plan V 843
« on: Wednesday 01 August, 2007, 19:17:06 »
Zoals bij het screenshot topic al te zien was, ben ik de afgelopen dagen bezig geweest met een (foto-)skin voor een Veolia plan V. Deze is nu zo goed als af. Enige probleem is dat er voor de Plan V's van Veolia in MSTS geen goed interieur te vinden is. Daarom is de ene helft van het stel nu vanbinnen aangekleed met zeegroene bankjes, terwijl de andere helft Koffieboon is. Zelf ben ik niet van plan dit aan te passen, maar mochten er andere zijn die dit willen fixen, meld je dan vandaag of morgen even via PM. Mocht ik geen reactie krijgen dan breng ik de skin vrijdag uit zoals deze nu is.

Enkele screens:

De Veolia plan V maakt gebruik van de engfiles van "Sjakie71" van het railsim forum. Nu branden dus alle lichten normaal. "Sjakie71" bedankt voor het online aanbieden van deze files.

Overzichtje

Dat is één...

... en dat is twee! Deze regel heb ik zelf nog in de engfile toegevoegd. Wisselen van stroomafnemer is dus nu ook mogelijk.

En het (fotoskin) nummertje

Maxim

PS: Voor de snelle lezers, ja dit is ook te lezen op het CTF ;D

*
Sprinter
478 posts
Re: Photoskin Veolia Plan V 843
« Reply #1 on: Wednesday 01 August, 2007, 19:37:15 »
Toppertje hoor, puik werk maxim!! 8) ;D ;)
Kijk eens op http://mststreinforum.yourbb.nl en registreer je voor dit leuke foto forum.

*
Hogesnelheidstrein
1.724 posts
« Reply #2 on: Thursday 02 August, 2007, 00:12:38 »
Ziet er netjes uit, die wil ik zeker wel in mijn collectie hebben ;)

hungup
« Reply #3 on: Thursday 02 August, 2007, 19:47:43 »
Heel mooi! Ik zag Dinsdag die Plan V en ik dacht die wil ik hebben. Nu komt er ook een fotoskin van, knap werk hoor. ;D

Edit Maxim: Letten we op de leesbaarheid? :-\
« Last Edit: Thursday 02 August, 2007, 21:07:11 by Maxim »

*
Intercity
600 posts
« Reply #4 on: Thursday 02 August, 2007, 21:08:09 »
Nou... knap werk... Het grootste deel blijft natuurlijk de Photoskin van Bas de Bruijn, ik pas hem alleen aan :). (natuurlijk toestemming e.d.)

*
Intercity
600 posts
« Reply #5 on: Friday 03 August, 2007, 13:14:10 »
Bedankt Bas de Bruijn, voor het aanpassen van de Bk.

Nu te downloaden op trainplanet.nl of klik meteen hier