OR/TS202x: NS TEE DE-IV

**
Rolling stock developer
519 posts
OR/TS202x: NS TEE DE-IV
« on: Sunday 10 February, 2019, 18:13:57 »
Trouwe volgers van mijn website (heb ik die?  ::) ) en aanwezigen bij de Railsim open dag waren al langer op de hoogte, maar nu de motorwagen ook eindelijk toonbaar is wordt het maar eens tijd de hele trein voor te stellen.

Inmiddels is het basismodel van alle 4 bakken af in grote lijnen. Dat betreft alleen nog de buitenzijde, en veel details ontbreken nog. Nog een hoop werk te doen dus. In de 4 bijgevoegde screens de stand van zaken van de 4 bakken. Draaistellen voor de motorwagens en de overige wagens zijn al vrijwel volledig gemodelleerd, net als de koppeling. De zwarte lijnen halverwege de bakken komen doordat de textures nog niet definitief zijn.

Ik vermoed dat het model te veeleisend gaat worden voor MSTS, maar in OpenRails doet ie het nog prima. Uiteindelijk hoop ik de trein ook om te zetten voor TS202x, ik vermoed immers dat ie niet dit jaar klaar gaat zijn...
Huidige projecten: Bietentrein | TEE DE-IV | Plan E-rijtuigen
Meer info over mijn actuele projecten te zien op mijn  Project Blog

5.120 posts
Re: OR/TS202x: NS TEE DE-IV
« Reply #1 on: Sunday 10 February, 2019, 18:25:34 »
Ziet er geweldig uit. Een hele stap boven het germanrailraods model. Ook leuk dat je hem voor TS20xx gaat proberen uit  te brengen.

Trouwe volgers van mijn website (heb ik die?  ::) )
Ten minste 1.
(Dat andere project ziet er ook zo mooi uit. Komt die ook naar TS20xx?)

149 posts
« Reply #2 on: Sunday 10 February, 2019, 21:45:13 »
Heel veel succes. ;) :) :) Ik hoop dat het lukt om hem ook voor railworks te maken.  :)

82 posts
« Reply #3 on: Sunday 10 February, 2019, 21:50:42 »
cool als hij voor TS 2019 uit gaat komen weer stukje Diesel Nostalgie erbij  ;D