Dat maakt dan ook weer overgangsstukken (recht naar bocht) noodzakelijk, en de kans dat draden niet goed aansluiten wordt een stuk groter.
simpelweg door nieuwe masten te ontwikkelen met dezelfde naamgeving, zodat alle bestaande shapes simpelweg worden overgeschreven.
Maar is 3000 niet wat veel voor een mast die je tijdens je rit maar 1 à 2 seconden in detail ziet?
@Sander: de brugmasten bij station Vlaardingen staan verkeerd om. Misschien iets om mee te nemen in de update voor de ATB? Aangezien jij waarschijnlijk wel deels in de Route Editor bezig bent? Ook staat de mast aan stationszijde, te dicht op de brug.
In Vlaardingen staat eigenlijk een iets moderner type mast, dat daar gekomen is met de nieuwe brug.Dus dat is maar een compromis, omdat ik anders weer de route-files moet gaan wijzigen.
Dat betekent voor mij de ontwikkeling van 3 nieuwe masten: een moderne brugmast, losse masten zoals ook gebruikt op de Schiphollijn, en een ouderwetse vakwerkmast. Maar ja, die moest ik uiteindelijk toch nog een keer maken dus...
Edit: Ik zie dat je wat world files vervangt, is deze update compatible met ATB EG2.0?
Zo'n groot probleem was het ook weer niet. Het kan alleen voor problemen zorgen wanneer het ATB-EG systeem al geïnstalleerd was. In omgekeerde installatie volgorde zou er geen probleem moeten zijn.Maar fijn dat het nu helemaal is opgelost! Zo kan iedereen ook optimaal van jou prachtige bovenleidingsmasten genieten!!