Sign up
Toggle navigation
SimTogether
Forum archief
Downloads archief
Overzicht
Bèta-downloads
DTG Train Sim World (TSW)
DTG Train Simulator (TS20xx)
Microsoft Train Simulator (MSTS)
OMSI 1 & OMSI 2
Open rails (OR)
Trainz (TZ)
Shop archief
Sign up
TreinPunt.nl
»
Train Simulators
»
Microsoft Train Simulator MSTS / OpenRails OR
»
MSTS / OR Materieel en Objecten
»
Nog 'n mat '64
Nog 'n mat '64
Print
Pages: [
1
]
Go Down
Tom
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.382 posts
Nog 'n mat '64
«
on:
Sunday 15 March, 2015, 18:22:58 »
Ondanks het feit dat heel veel mensen er al mee in een ver stadium zijn, heb ik ook aan de mijne verder gewerkt. Aan de voorkant mogen nog wat meer poly's, dat komt nog wel ooit.
Logged
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #1 on:
Sunday 15 March, 2015, 19:10:24 »
Ziet er op zich goed uit, maar ik zou nog even met de neus spelen, die lijkt een beetje laag uit te komen.
Logged
Grtz Steve
Tom
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.382 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #2 on:
Tuesday 17 March, 2015, 15:59:16 »
Gek, Robert heeft gezegd dat hij dat niet vindt en dat vind ik eerlijk gezegd ook.
Ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap. (kan ook dat ik ineens met een nieuwe kop aan kom zetten)
Logged
rjz222
Hogesnelheidstrein
Student
3.525 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #3 on:
Tuesday 17 March, 2015, 16:06:21 »
Hoho, wel het verhaal compleet genoeg maken hè
.
Er zitten in de kop zeker dingen die mij dwars zitten, maar de neus oogt mij eerder te hoog dan te laag. Wat misschien wel een dingetje is om naar te kijken, is of je ronding niet té rond is, en misschien beter iets stijler zou kunnen zijn.
Logged
Groet,
Robert
Moderator Treinpunt.nl
Webmaster Treinenwereld.eu
Voor het meest verse nieuws over ontwikkelingen, klik hier!
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #4 on:
Tuesday 17 March, 2015, 16:35:24 »
Ik bedoelde dat de rode lijn op de screen hieronder misschien iets te laag is.
Maar je moet ook niet altijd naar Robert luisteren, en ook niet naar mij. De enige waar je naar moet luisteren is je bouwtekening. Als het daarmee uitkomt, moet het goed zijn, er vanuit gaande dat je tekeningen kloppen.
Ziet er verder goed uit hoor, je verrast me!
Logged
Tom
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.382 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #5 on:
Tuesday 17 March, 2015, 16:39:18 »
Sorry, ik meende dat ik je compleet geciteerd had.
Ik ging eens kijken, en dus heb ik de koppen van de plan Vs bij elkaar gestoken. (slechtehumor
) Conclusie is dat ik vind dat er niks mis is met de neus zelf. (maar daar ben ik waarschijnlijk de enige in. De drie koppen staan in volgorde van oud naar jong. (oud - ertussenin - jong) Ik heb de nieuwste niet gebruikt omdat er een hoop poly's niet lekker zitten en omdat ik hem te stomp vond. Wat de poly's betreft; het lijkt me niet verstandig om OptDinges25 te gebruiken, aangezien je zo te weinig poly's direct ziet. Ik ben al niet zo'n kei in goed highpoly bouwen, dus laat ik die maar achterwege.
En ik heb niet de tekeningen genegeerd, dat zou ik nóóit durven.
Maar met rondingen enzo moet je toch veel maten schatten. Dat kan wel beter, nietwaar?
Logged
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #6 on:
Tuesday 17 March, 2015, 19:28:49 »
Ik vind die paarse juist de beste...
Logged
MG2
Hondekop
164 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #7 on:
Tuesday 17 March, 2015, 20:14:11 »
Idd die paarse
Logged
Tom
Hogesnelheidstrein
Voorheen: nstomjanssen2000
Geboren Nijmegenaar
2.382 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #8 on:
Tuesday 17 March, 2015, 20:33:18 »
Goed zo, je hebt de kop met de meeste poly's uitgezocht! Ik heb hem even op de bak gelijmd om te kijken hoe hij staat, maar hier en daar zitten nog poly's verkeerd. Ik weet niet of ik dit beter vind.
Logged
MG2
Hondekop
164 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #9 on:
Tuesday 17 March, 2015, 20:38:48 »
Tja, dat kunnen we niet weten hé
Logged
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #10 on:
Tuesday 17 March, 2015, 20:45:40 »
Snap je nou waarom ik de kop altijd uit de bak maak?
Logged
Supercitroen
TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
Treinpunts eigen vitaminebron
2.579 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #11 on:
Tuesday 17 March, 2015, 20:58:23 »
Zodat je jezelf beperkt in mogelijkheden om de kop op te bouwen?
Logged
Groeten,
Jeroen
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #12 on:
Tuesday 17 March, 2015, 21:04:05 »
Niet echt. Ik moest bij de mP ook een uitzondering maken, maar het werkt meestal toch een stuk makkelijker, dus een beperking zou ik het niet willen noemen.
Logged
jor[D]1
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #13 on:
Tuesday 17 March, 2015, 21:49:24 »
Quote from: supercitroen on Tuesday 17 March, 2015, 20:58:23
Zodat je jezelf beperkt in mogelijkheden om de kop op te bouwen?
Dat is allemaal maar net wat je bouwstijl is. Ik werk ook liever vanuit de wanden. (Begin ook nooit met box maar altijd met plane...)
Logged
"Er staat geen melk in de vriezer"
Supercitroen
TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
Treinpunts eigen vitaminebron
2.579 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #14 on:
Tuesday 17 March, 2015, 22:31:08 »
Klopt. Ik persoonlijk vind alleen dat het uittekenen van de bak in zijn geheel (vooral de daklijn) in dit geval niet handig is, omdat het een in het ander over loopt. Maar mijn manier hoeft niet die van iedereen te zijn natuurlijk.
Logged
KerAp
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
Re: Nog 'n mat '64
«
Reply #15 on:
Wednesday 18 March, 2015, 01:07:33 »
Ik heb vanuit de bak en de ramen naar elkaar toegewerkt, dat vond ik in dit geval het makkelijkste. De neus zit er verder zo op. Het is de overgang van hoekig naar rond die het lastig maakt.
Logged
Print
Pages: [
1
]
Go Up
TreinPunt.nl
»
Train Simulators
»
Microsoft Train Simulator MSTS / OpenRails OR
»
MSTS / OR Materieel en Objecten
»
Nog 'n mat '64
Powered by SMFPacks SEO Pro Mod
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal