Volgende keer beter zoeken
Almelo
Quote from: MarkoAlmelo on Thursday 11 November, 2010, 07:03:24 Almelo Ja, de trein komt vanaf jouw hometown. Alleen jammer dat je daar niet kan beginnen, normaal loopt de route van Almelo via Deventer - Apeldoorn - Amersfoort - Weesp - Breukelen - Woerden - Rotterdam naar Kijfhoek. Het kon eventueel wel in Apeldoorn beginnen, maar er is geen omloopspoortje op Utrecht CS in deze route.Ik zal proberen om vanavond of morgen een lijst online te zetten met benodigde materieel, het zal niet zo exotisch zijn als mijn vorige activiteit. Groetjes,Fabian
Almelo is een mooi station en krijgt er een BK hoorde ik.
Bij deze website kan je niet een directe link geven.Ook niet zo moeilijk gewoon naar downloads ‘MSTS’ gaan dan MSTS Flat Cars en dan kan je eventueel Rilnss EuroLuxCargo in tikken bij Search .Nick
Is dat die goederentrein met allemaal ijzerdraden erop?
Quote from: MarkoAlmelo on Saturday 13 November, 2010, 10:39:12 Is dat die goederentrein met allemaal ijzerdraden erop?Dat klopt, alleen is ie nu leeg. Ik heb de laatste correcties gedaan. Nu ga ik even kijken of alles soepel loopt, als dat zo is ga ik hem afronden en wordt hij naar GerJan gestuurd. Groetjes,Fabian