Ik heb net de sound enz. geïnstalleerd en de laad balk gaat helemaal tot het einde en dan krijg ik de melding Send / Don't Send .
Consist: »ACTS 189 996 + Sonder + 1606.con(map\bestand (.wag/.eng)(MRCE 189\NL_ACTS_E189-096_PV.ENG)(MAVBVMZ\H-START_61_55_21-91_332-2_Bvmz.WAG)(H-Start_Bc\H-Start_51_55_59-80_007-0.WAG)(Mav_sleeping_pack\MAV_Bc_LP.WAG)(MAVBVMZ\H-START_61_55_21-91_332-2_Bvmz.WAG)(Mav_sleeping_pack\MAV_Bc_LP.WAG)(Mav_sleeping_pack\MAV_AcBc_LP.WAG)(h-start mav caf amz\H-START_CAF_Amz.WAG)(zssk_WRReer_Saris_lp\zssk_WRReer_Saris_lp.WAG)(Mav_sleeping_pack\MAV_WLAB_LP.WAG)(BST 1600 PhotoSkins\»ACTS_1606.ENG
nee winrar heb ik op mijn pc daarme kan ik hem niet openmakenmavbc.php%3Fcat_id%3D3&atw_rnd=168741642 dit is de omschrijving van het gedownloade bestand, Van een onbekend bestandstype
hoe bedoel je ? kan je voorbeeldlink geven ?
Wat blijkt weer dat er veel mensen toch weer moeite hebben met het installeren van Hongaars materieel, terwijl er mensen bij zijn die het zo installeren. Ik ga even een pakket met die Hongaarse rijtuigen samenstellen, welke via PB of E-mail verstuurd zal gaan worden. Mocht je zo'n pakket willen kan je het via PB aangeven.Weet ik dat voor de volgende keer dat ik er geen buitenlandse materieel in moet doen of maar beperkt. Blijkbaar zijn er toch veel mensen bij die er niet mee kunnen omgaan. Groetjes,Fabian
http://mstspainters.atw.hu/-> Letöltések -> H-Start személykocsikDownload:-> H-Start Bc [ÚJ]*-> H-Start CAF Amz-> H-Start Bvmz-> H-Start Bpmz
Zo erg is het toch niet ben blij dat Fabian al alle links erbij heeft gezet sommige zetten er geen link bij alleen het materieel wat je nodig hebt.....
Quote from: Yannick on Monday 30 August, 2010, 23:14:04 Zo erg is het toch niet ben blij dat Fabian al alle links erbij heeft gezet sommige zetten er geen link bij alleen het materieel wat je nodig hebt.....Moest er nog is bij komen Veel troep waar je zelf consist voor moet maken, dat kan en wil ik niet