Tramsporen en seinen

*
Hogesnelheidstrein
Bezoek ook eens mijn eigen site
1.239 posts
Tramsporen en seinen
« on: Tuesday 08 December, 2015, 19:36:10 »
Hallo,

Ik had een vraag waar kan ik tramsporen en seinen en de bovenleiding hier van vinden op een site.

Groetjes David Meijer

*
Hogesnelheidstrein
1.239 posts
Re: Tramsporen en seinen
« Reply #1 on: Sunday 20 December, 2015, 17:02:44 »
Hallo,

Ik had een vraag waar kan ik tramsporen en seinen en de bovenleiding hier van vinden op een site.

Groetjes David Meijer

*
Hogesnelheidstrein
www.kerap.tk
1.315 posts
« Reply #2 on: Monday 21 December, 2015, 20:28:21 »
Jezelf quoten is vrij zinloos, en komt zelfs een beetje irritant over, maar goed...

Maar de reden waarom je geen antwoord hebt gehad is waarschijnlijk omdat er niet een echt antwoord is. Natuurlijk zijn er ergens wel tram bovenleidingsportalen te downloaden, seinen waarschijnlijk ook wel, maar omdat het seinstelsel en bovenleidingstype van plek tot plek verschilt zal je waarschijnlijk een concessie moeten doen.

Maarr! Als iemand een mooie NL tramroute bouwt, wil ik de hand wel over mn hart halen en 3dc induiken om iets op maat te maken (zelfs voor die ene pleuris stad), maar dan moet je wel eerst eens wat laten zien, want ik ga geen heel pakket bouwen voor een project wat nooit ergens komt...

Anders moet je even naar de oude kusttram route kijken, daar zat geloof ik in ieder geval (deels) bovenleiding in.

Edit: Qua sporen kan je tracks substituten danwel TramTracks eens een kansje geven. (moet ik zelf ook nog eens doen...)
« Last Edit: Monday 21 December, 2015, 20:30:58 by KerAp »

Grtz Steve

*
Hogesnelheidstrein
1.239 posts
« Reply #3 on: Monday 21 December, 2015, 20:35:48 »
Bedankt voor het antwoord ik ga hier na de kerst mee aan de gang.