Nu er nog niet zoveel 'clubs' zijn is dat nog wel redelijk terug te zoeken maar stel nou dat jullie website als een tierelier gaat lopen dan krijg je zoveel 'clubs' dat je door de bomen bet bos niet meer ziet.Dus ik zou toch gaan categoriseren op simulatie en niet zoals het nu is alles op één grote hoop.
@Dubbeldekker.Dat zei mijn opa ook over de Stoomlocomotief toen die werd vervanger door de electrische locomotief op zijn traject.Hij Kan best nog wel jaren mee die Stoomer...Hij was namelijk opstoker...Maarja....Dat heet de vooruitgang...
Quote from: Pingi on Tuesday 29 October, 2019, 13:34:02 Nu er nog niet zoveel 'clubs' zijn is dat nog wel redelijk terug te zoeken maar stel nou dat jullie website als een tierelier gaat lopen dan krijg je zoveel 'clubs' dat je door de bomen bet bos niet meer ziet.Dus ik zou toch gaan categoriseren op simulatie en niet zoals het nu is alles op één grote hoop.Je hebt gewoon praktisch dezelfde categorieën als op het forum hier
Onder het 'vakje' is het namelijk leeg.
We krijgen welgeteld twee weken voor verhuis een post met dit zus en zo en trek je plan. ........
Quote from: etienne123 on Thursday 24 October, 2019, 11:40:43 Ik waardeer de betrokkenheid bij de website. De beslissing om over te stappen naar SimTogether staat vast. Deze reactie zegt al weer genoeg. Je komt er vanzelf wel achter denk ik wie er gelijk heeft, toch? Succes met je nieuwe website maar ik sluit met bij de overige afhakers aan.
Ik waardeer de betrokkenheid bij de website. De beslissing om over te stappen naar SimTogether staat vast.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat men de grieven van ons allen bekijkt en er iets mee doet.
Was er namelijk een vraag naar een nieuw systeem van clubs in plaats van waar het hele treinpunt op uitgebouwd is met verschillende subcategorieën? Nee!Bovendien valt me op dat deze erg onoverzichtelijk ingedeeld staan e.g. geen subcategorieën waar alles ingedeeld staat, terwijl er nog niet zoveel clubs bestaan. Nu al een zooitje en dan praten we nog maar over een kleine fractie aan clubs wat er bestaat.
Alles wat nieuw is wordt hier gelijk bestempeld als slecht, verkeerde keuze enzovoorts, lekker makkelijk allemaal, in plaats van dat je eens wat uitgebreider de tijd neemt om dat nieuwe te ontdekken wordt het hier bijna elke keer genoemd als slecht, en de mensen die na een opmerking wel een kijkje nemen komen daar in veel gevallen van terug.
Hou alsjeblieft op met zeiken, want dat is het (naar mijn mening) intussen. En ik snap wel dat er door moderators niet meer gereageerd wordt, het enige wat hier neer wordt gegooid is gal en afkeur.
En dan laat ik het veranderen naar "SimSamen" maar buiten beschouwing, we zeggen immers ook geen "TreinenErvaring" of wel?
Quote from: DanielSyntus on Thursday 31 October, 2019, 13:48:28 Alles wat nieuw is wordt hier gelijk bestempeld als slecht, verkeerde keuze enzovoorts, lekker makkelijk allemaal, in plaats van dat je eens wat uitgebreider de tijd neemt om dat nieuwe te ontdekken wordt het hier bijna elke keer genoemd als slecht, en de mensen die na een opmerking wel een kijkje nemen komen daar in veel gevallen van terug.Dat is net mijn probleem, men komt 2 weken voor de grote verandering plots met dit nieuwsitem aangelopen. In een forumpost, voor de rest in een klein hoekje verstopt. Je zegt dat mensen eens wat uitgebreider de tijd moeten nemen om te kijken, met alle plezier maar niet iedereen heeft die tijd. Zeker niet zo short notice. Mensen die hier 1 of 2 keer per maand komen zullen misschien zelfs niet eens weten dat er overgegaan wordt naar een nieuw systeem. Als jij dat een goede manier van werken vindt, jouw volste recht. Het minste wat men kan doen na zo een blunder is een maand uitstellen dat iedereen kan klimatiseren.QuoteHou alsjeblieft op met zeiken, want dat is het (naar mijn mening) intussen. En ik snap wel dat er door moderators niet meer gereageerd wordt, het enige wat hier neer wordt gegooid is gal en afkeur.Dus laten we met zen alleen geen negatieve feedback geven want dan gaat iedereen zichzelf zeker thuis voelen. Het feit dat er zoveel kritiek is zou in normale omstandigheden een belletje moeten rinkelen.Het feit dat men niet reageert geeft het omgekeerde effect, mensen voelen zich genegeerd en gaan dan al zeker geen moeite meer nemen om aan te passen.QuoteEn dan laat ik het veranderen naar "SimSamen" maar buiten beschouwing, we zeggen immers ook geen "TreinenErvaring" of wel?Beetje kinderachtige reactie niet? Steken onder water gaan echt niet helpen.Er zijn meerdere foute gemaakt en dat kost zoals je ziet leden, in mijn ogen kan het echt geen kwaad om eens een stap terug te zetten en naar de fouten te kijken en eventueel herstellen! Dit zou iedereen de kans geven om rustig de nieuwe site te bekijken en kan er rustig feedback gegeven worden, nu is het slikken en doorgaan. Of het voelt toch zo.
Beetje kinderachtige reactie niet? Steken onder water gaan echt niet helpen.
als iemand als Daniel (17 jaar) loopt te roepen dat we lopen te "zeiken"en daar de ruimte voor krijgt van de mods, dan is het echt helemaal klaar voor mij. Dat is blijkbaar de nieuwe toon.Ik ben 12 jaar lang lid geweest van dit forum en ja ik ben 69 jaar maar zeker geen oude zeikerd en wens daar niet voor uitgemaakt te worden. .
Even een vraag tussendoor al is het vijf voor twaalf, TP is dan wel beschikbaar als gearchiveerd forum, maar kun je de. PM berichten nog wel inzien hetgeen er tot dan toe instaat?Ofwel als er bijv PM's instaan met voor jou belangrijke zaken of zo ben je die dan niet kwijt?Zo wel dan zul je die nog als een hazewindhond veilig moeten stellen.