Reputatie?, wat houd dat nu weer in, krijg je bij 10 een gratis ijsje of zo, hmm lekker.
Als de nieuwe site SimTogether.nl begint vanaf 1 november.Blijft treinpunt.nl bestaan of gaat treinpunt.nl sluiten?.
Quote from: trainsxp on Friday 25 October, 2019, 19:19:59 Reputatie?, wat houd dat nu weer in, krijg je bij 10 een gratis ijsje of zo, hmm lekker. Ja, daar had je het over. Lees je je eigen post niet??
Quote from: Sjef61 on Friday 25 October, 2019, 19:22:36 Quote from: trainsxp on Friday 25 October, 2019, 19:19:59 Reputatie?, wat houd dat nu weer in, krijg je bij 10 een gratis ijsje of zo, hmm lekker. Ja, daar had je het over. Lees je je eigen post niet?? Reputatie? Wat is dat dan voor een onzin? Dus als je een hogere reputatie hebt, wat kan je ermee? Is iedereen niet gelijk? 't geeft mij meer zo'n gevoel van ''Als je een lagere reputatie hebt ben je minder ''waard'' of iets?
Misschien kun je wel strafpunten inleveren als je een hoge reputatie hebt.
Quote from: GameHero14_YT on Friday 25 October, 2019, 19:33:55 Quote from: Sjef61 on Friday 25 October, 2019, 19:22:36 Quote from: trainsxp on Friday 25 October, 2019, 19:19:59 Reputatie?, wat houd dat nu weer in, krijg je bij 10 een gratis ijsje of zo, hmm lekker. Ja, daar had je het over. Lees je je eigen post niet?? Reputatie? Wat is dat dan voor een onzin? Dus als je een hogere reputatie hebt, wat kan je ermee? Is iedereen niet gelijk? 't geeft mij meer zo'n gevoel van ''Als je een lagere reputatie hebt ben je minder ''waard'' of iets? Kijk eens goed naar mijn plaatje voordat je gaat blazen.Het gaat om hoeveel reacties/complimenten je geeft en hoeveel reacties/complimenten je krijgt.Dus als je lekker actief bent en veel reacties of complimenten krijgt stijgt je reputatieZo kan je zien wie er wel of wie niet wat betekend voor anderen...Dus,. doe je best
Het gaat om hoeveel reacties/complimenten je geeft en hoeveel reacties/complimenten je krijgt.
Quote from: Sjef61 on Friday 25 October, 2019, 19:39:33 Quote from: GameHero14_YT on Friday 25 October, 2019, 19:33:55 Quote from: Sjef61 on Friday 25 October, 2019, 19:22:36 Quote from: trainsxp on Friday 25 October, 2019, 19:19:59 Reputatie?, wat houd dat nu weer in, krijg je bij 10 een gratis ijsje of zo, hmm lekker. Ja, daar had je het over. Lees je je eigen post niet?? Reputatie? Wat is dat dan voor een onzin? Dus als je een hogere reputatie hebt, wat kan je ermee? Is iedereen niet gelijk? 't geeft mij meer zo'n gevoel van ''Als je een lagere reputatie hebt ben je minder ''waard'' of iets? Kijk eens goed naar mijn plaatje voordat je gaat blazen.Het gaat om hoeveel reacties/complimenten je geeft en hoeveel reacties/complimenten je krijgt.Dus als je lekker actief bent en veel reacties of complimenten krijgt stijgt je reputatieZo kan je zien wie er wel of wie niet wat betekend voor anderen...Dus,. doe je bestVoor likes en vieze inboxberichtjes ga ik wel naar instagram. Zo'n systeem heeft weinig meerwaarde op een treinenforum.......
Quote from: kasper on Friday 25 October, 2019, 19:24:13 Als de nieuwe site SimTogether.nl begint vanaf 1 november.Blijft treinpunt.nl bestaan of gaat treinpunt.nl sluiten?.Die gaat sluiten.. Alleen de forum berichten blijven als archief bestaan
Quote from: mikedude98 on Friday 25 October, 2019, 17:32:08 Wat ik mij vooral afvraag is waar de "nood" voor groei vandaan komt. Dit is toch meer een soort vereniging op internet, en niet een bedrijf zoals DTG of Steam? Waarom is het volgens jullie zo belangrijk om internationaal publiek aan te spreken? Een Nederlandse community is toch ook prima, ook als die misschien niet veel groeit?Het is en blijft een Forum alleen dan in een moderne jasje, om het zo maar even te zeggen.En ja ik was ook eerst geschrokken, totdat de beheerder mij de link gaf heb het even bekeken. [...]
Wat ik mij vooral afvraag is waar de "nood" voor groei vandaan komt. Dit is toch meer een soort vereniging op internet, en niet een bedrijf zoals DTG of Steam? Waarom is het volgens jullie zo belangrijk om internationaal publiek aan te spreken? Een Nederlandse community is toch ook prima, ook als die misschien niet veel groeit?
Die gaat sluiten.. Alleen de forum berichten blijven als archief bestaan
Quote from: kasper on Friday 25 October, 2019, 19:24:13 Als de nieuwe site SimTogether.nl begint vanaf 1 november.Blijft treinpunt.nl bestaan of gaat treinpunt.nl sluiten?.QuoteDie gaat sluiten.. Alleen de forum berichten blijven als archief bestaan@Sjef61,Bedankt voor de info. Gaat de downloads van msts ook mee naar de nieuwe site SimTogether.nl toe.
Na wat rondklikken is het mij nog steeds niet duidelijk waarom ik elke "club" moet gaan joinen. Als ik hier op Treinpunt een topic wil lezen, klik ik hem aan en kan ik hem bekijken. Nu moet ik ineens een topic gaan joinen, voordat ik hem kan lezen. Kan dat niet anders? Op deze manier wordt het wel erg omslachtig
Quote from: denvertrucker on Thursday 24 October, 2019, 23:41:53 Ik zal niet erg actief zijn op de nieuwe site, en als er een andere Nederlandse treinsim site opduikt zal ik waarschijnlijk daar na toe migreren als daar de object bouwers zijn, we hebben elkaar nu eenmaal nodig om iets gedaan te krijgen.Mochten mensen helemaal niet van een forum af willen stappen, kan je natuurlijk altijd nog terugvallen op het oude www.railsim.nl ?
Ik zal niet erg actief zijn op de nieuwe site, en als er een andere Nederlandse treinsim site opduikt zal ik waarschijnlijk daar na toe migreren als daar de object bouwers zijn, we hebben elkaar nu eenmaal nodig om iets gedaan te krijgen.
De "clubs" op SimTogether - SimSamen bestaat niet, SimTogether wel - .........Over het gebruik van Engels zal ik kort zijn, daar ben in compleet mee oneens. We zijn een Nederlandse community, waar Engels een plaats heeft in een los gedeelte waar Engelstaligen vragen kunnen stellen. Precies zoals op het forum nu is. Wat mij betreft trappen we Engels naar een Engels forum, niet hier in de Nederlandse community..Ja die naam is Engels, en die komt niet van een Nederlands sprekend persoon.
@DD,Alleen aangaande het chatten op Disco(rd) , dat is een mooi medium voor de jeugd.Die zijn er mee opgegroeit. Ik raak daar aardig snel geirriteerd. Ik kom nog van voor het tijdperk dat er een computer op het bureau stond.Pen en papier. Kan je eerst nadenken voordat je iets de wereld in gooit.