TreinPunt.NL wordt SimTogether.com

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« on: Sunday 20 October, 2019, 17:09:02 »

Per 1 november 2019 gaat TreinPunt.NL verder onder de naam SimTogether.com. In dit bericht wordt uitgelegd waarom er gekozen is voor een nieuwe website en naam, hoe de transitie plaatsvindt en wat er verandert. Een verdere toelichting wordt ook gegeven in de volgende video:

https://www.youtube.com/watch?v=nkGVYmRyoYI

Introductie
TreinPunt.NL is opgericht in 2007 door GerJan en Mark. GerJan is helaas sinds 2014 niet meer onder ons, maar heeft een onmisbare bijdrage geleverd aan het huidige succes van TreinPunt.NL. De afgelopen jaren heeft TreinPunt.NL een immense groei doorgemaakt. Ongeveer 300.000 bezoekers bezoeken TreinPunt.NL elke maand. Vele nieuwe features zijn toegevoegd aan de website. Het detail van de content die gratis wordt aangeboden door de vele betrokken leden heeft hier ook in grote mate aan bijgedragen. Het maakt dat steeds meer mensen interesse krijgen in simulatiegames. TreinPunt.NL heeft de ambitie om haar bezoekers telkens weer beter te faciliteren en een steeds grotere doelgroep kennis te laten maken met simulatiegames.

Wat gaat er veranderen?
TreinPunt.NL heeft ervoor gekozen om:

-   Per 1 november 2019 verder te gaan onder de naam SimTogether.com;

-   SimTogether.com te bouwen op andere software;

-   De functionaliteiten van het forum op een meer innovatieve wijze in te richten op de nieuwe website. De nieuwe inrichting omvat alle functionaliteiten van het huidige forum, maar sluit beter aan bij de wereld vandaag de dag;

-   Alle downloads van TreinPunt.NL over te zetten naar SimTogether.com. Dit regelt het TreinPunt.NL team en hier hebben makers dus geen omkijken naar;

-   De webshop te integreren op SimTogether.com. Oude aankopen blijven beschikbaar;

-   Alle features die de afgelopen periode zijn gelanceerd op TreinPunt.NL op een overzichtelijke wijze te integreren en onder te brengen op SimTogether.com;

-   Een nieuwe Discord server op te richten, die overzichtelijker is ingedeeld;

-   De website SimTogether.com zowel voor een Nederlands als internationaal publiek zo toegankelijk mogelijk te maken.

Verderop in dit bericht worden een aantal veranderingen nog nader toegelicht.

Waarom deze verandering?
De genoemde veranderingen hebben aantal redenen:

-   TreinPunt.NL is gebouwd op Simple Forum Machines (SMF). Dit is de software achter de website. De ontwikkeling van SMF staat op een laag pitje en de innovaties blijven achter. Dit zorgt ervoor dat we met SMF software niet meer de gewenste innovaties kunnen brengen. Om toch te kunnen blijven innoveren, komt er veel druk te liggen op het technische team van TreinPunt.NL, wat uitsluitend bestaat uit vrijwilligers. De software waar SimTogether op is gebouwd is geen open source en heeft een groot team dat regelmatig updates uitbrengt. Door over te stappen op andere software moderniseren we de opvolger van TreinPunt.NL en zorgen we ervoor dat er ook over een aantal jaren nog een succesvolle website is.

-   De wetgeving en interactie is de afgelopen jaren veranderd. Er is wetgeving gekomen die voorschrijft dat TreinPunt.NL strikter met privacy moet omgaan. De nieuwe software faciliteert hierin.

Het aantal forumberichten is de afgelopen jaren gedaald. Dit is een bredere tendens. De functionaliteiten van het forum zijn echter nog steeds zeer waardevol. Daarom hebben we de functionaliteiten in een nieuw jasje op SimTogether.com ondergebracht.

-   Op de website SimTogether.com gaan we proberen de doelgroep te vergroten. In de naam TreinPunt.NL zit de naam ‘trein’. Dit zorgt voor onbekendheid bij buitenlandse bezoekers. De naam SimTogether.com sluit aan bij de duidelijke visie van de website, waarin ‘verbinding’ en ‘samenwerking’ centraal staan. Dit is een belangrijke reden waarom ervoor is gekozen om onder een nieuwe naam verder te gaan.

Een nieuwe naam biedt ook de kans om het aanbod aan simulaties in de toekomst te vergroten. Bij de start van SimTogether.com zullen we starten met Train Simulator, Flight Simulator en Truck Simulator Mogelijk dat we dit in de toekomst nog uitbreiden. Door het aanbod te vergroten, zorgen we voor een grotere doelgroep en spelen we in op de behoefte van de bezoekers.

Forum/Clubs
De functionaliteiten van het forum zijn ondergebracht in de module Clubs op SimTogether.com. In de categorie indeling is veel herkenning van het forum ondergebracht. De Clubs hebben een aantal grote voordelen in tegenstelling tot het forum en zijn geschikter om voortgang van projecten te laten zien. Een aantal belangrijke voordelen:

-   De eigenaar van een club heeft meer mogelijkheden over de content en kan zelf moderators aanstellen om de content te beheren;
-   Je bepaalt zelf van welke club je lid wilt worden. Als je geen interesse hebt in een onderwerp, kun je deze nu eenvoudig ‘links’ laten liggen.
-   De rest van de website is volledig geïntegreerd met de clubs. 
-   De clubs bieden vele malen meer features dan dat we die op het forum hadden.

Voor de Clubs wordt nog een additionele video gemaakt om alle mogelijkheden uit te leggen.

Het forum verdwijnt dus niet, maar is op een andere manier geïntegreerd op SimTogether.com. Het forum op TreinPunt.NL blijft gehandhaafd als archief.

Downloads
Het is algemeen bekend dat TreinPunt.NL veel gratis downloads host op de server. Deze downloads zetten we over naar de SimTogether.com website. Ten tijde van de livegang geldt dit nog niet voor alle downloads. Alle downloads op TreinPunt.NL blijven gratis en zonder registratie van een account toegankelijk totdat alle downloads zijn overgezet.

Auteursrechten Downloads
Zoals dat ook op TreinPunt.NL gold, blijven we auteursrechten hoog in het vaandel zetten. De downloads veranderen niet van server en blijven op dezelfde server gehost. De enige verandering is de domeinnaam. TreinPunt.NL had graag elke auteur persoonlijk ingelicht over deze verandering, maar dat gaat bij deze aantallen helaas om praktische redenen niet. Daarom benadrukken we in dit bericht dat de enige verandering is dat de domeinnaam verandert. Mocht je auteur van een download zijn en hierover in contact willen treden, dan kun je altijd contact opnemen.

Webshop
De webshop is geïntegreerd op SimTogether.com. Alle producten die voorheen op TreinPunt.NL te koop waren, zijn ook op SimTogether.com te koop. Daar verandert dus ook niets.

Oude aankopen blijven beschikbaar op treinpunt.nl/shop. Op SimTogether wordt een verwijzing geplaatst naar de locatie waar je oude aankopen kunt blijven downloaden. Er komt een proces voor overzetting van aankopen. Daar volgt later communicatie over. Ook hier geldt: mocht je vragen hebben, neem dan even contact op.

Wat betekent de transitie voor mij?
Een beetje afhankelijk van de content die je hebt gepost op TreinPunt.NL, verandert er het volgende:

-   Er dient een nieuw account aangemaakt te worden op SimTogether.com. In verband met privacyregeling, is het ons niet toegestaan om accounts over te zetten;
-   Indien je lid wilt blijven van de Discord server, dien je je opnieuw aan te melden bij de nieuwe Discord server.
-   Content gepost op TreinPunt.NL blijft beschikbaar op TreinPunt.NL als archief. Wel kan dit betekenen dat als je bijvoorbeeld recente updates over een route in aanbouw hebt geplaatst dat deze niet automatisch meegaan. We vragen je dan om deze content opnieuw te plaatsen op SimTogether.com in de Clubs.

Hoe verloopt de transitie?
Op de dit moment is de planning als volgt:

-   Per 1 november 2019 wordt de website TreinPunt.NL doorgelinkt naar SimTogether.com. Ná deze datum is het forum als archief bereikbaar. De downloads op TreinPunt.NL zijn zonder registratie te downloaden. De aankopen in de webshop blijven toegankelijk, maar nieuwe aankopen verlopen via SimTogether.com. Ook zal per 1 november 2019 de oude Discord worden verwijderd en verder gegaan worden onder een nieuwe Discord server.
-   Op 1 november 2019 zal de website TreinPunt.NL en SimTogether offline zijn. Dit geeft de gelegenheid om de transitie daadwerkelijk te implementeren.

Kan ik mij al registreren op SimTogether.com?
Ja, zeker! Je bent meer dan welkom om de nieuwe website uit te proberen! Tot 1 november 2019 kun je nog geen producten aanschaffen in de webshop.

Tot slot
Met deze verandering beoogt TreinPunt.NL ook de komende jaren succesvol te blijven en een belangrijke rol te vervullen in het faciliteren van een community die samen simulatiegames verder brengt.

Er is veel ruimte voor feedback. Wil je in contact treden met ons over deze wijzigingen, kun je een WhatsApp, Facebook Chat of mailtje sturen.

We hopen dat je veel gebruikersgemak ondervindt op de nieuwe website!

Met vriendelijke groet,

Etienne Ammerdorffer
Nieuwe website: https://www.simtogether.com
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
Re: TreinPunt.NL wordt SimTogether.com
« Reply #1 on: Sunday 20 October, 2019, 19:14:13 »
Ja, zeker! Je bent meer dan welkom om de nieuwe website uit te proberen!

En daar begint bij mij het probleem al om te proberen, kan namelijk niet inloggen als bestaande gebruiker, en mogelijk gaat het daarom ook niet met opnieuw registreren.

Groeten trainsxp

*
Hondekop
185 posts
« Reply #2 on: Sunday 20 October, 2019, 19:22:50 »
-   Er dient een nieuw account aangemaakt te worden op SimTogether.com. In verband met privacyregeling, is het ons niet toegestaan om accounts over te zetten;
Hoe komen jullie op het idee dat dit iets met een privacy regeling te maken heeft?
Als hoster heb ik hier wel mee te maken en ook al de nodige forums omgezet. Je moet je als forum wel aan de AVG houden. Maar ik neem aan dat jullie naar Invision forum gaan.
Deze hebben een convertor waarmee je gewoon alles kunt converteren van SMF naar Invision. Dat heb ik overigens met mijn eigen forum ook gedaan. Aangezien het hier niet gaat om nieuwe registraties maar alleen wijziging van forum software en domeinnaam kan dit gewoon geconverteerd worden.
De gebruikers hebben zich hier zelf geregistreerd en het is dan ook gewoon toegestaan deze gegevens te converteren naar andere software.
Is toch ook een stuk gemakkelijker? Dan zijn jullie ook niet alle berichten kwijt, want die worden ook geconverteerd, toch?
Greetings, Richard.

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #3 on: Sunday 20 October, 2019, 19:26:08 »

En daar begint bij mij het probleem al om te proberen, kan namelijk niet inloggen als bestaande gebruiker, en mogelijk gaat het daarom ook niet met opnieuw registreren.

Ik snap even je bericht niet. Bedoel je dat het niet lukt om te registreren? Het is de bedoeling dat je een nieuw account aanmaakt: https://simtogether.com/index.php?/register/
Via deze link zou het moeten lukken om te registreren.

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #4 on: Sunday 20 October, 2019, 19:32:38 »
-   Er dient een nieuw account aangemaakt te worden op SimTogether.com. In verband met privacyregeling, is het ons niet toegestaan om accounts over te zetten;
Hoe komen jullie op het idee dat dit iets met een privacy regeling te maken heeft?
Als hoster heb ik hier wel mee te maken en ook al de nodige forums omgezet. Je moet je als forum wel aan de AVG houden. Maar ik neem aan dat jullie naar Invision forum gaan.
Deze hebben een convertor waarmee je gewoon alles kunt converteren van SMF naar Invision. Dat heb ik overigens met mijn eigen forum ook gedaan. Aangezien het hier niet gaat om nieuwe registraties maar alleen wijziging van forum software en domeinnaam kan dit gewoon geconverteerd worden.
De gebruikers hebben zich hier zelf geregistreerd en het is dan ook gewoon toegestaan deze gegevens te converteren naar andere software.
Is toch ook een stuk gemakkelijker? Dan zijn jullie ook niet alle berichten kwijt, want die worden ook geconverteerd, toch?

Het wordt dan een wat juridische discussie, ik denk dat die te ver reikt om die in dit topic te bespreken.
Naast AVG is er een grondige afweging gemaakt om het op deze manier te doen. Eén daarvan is bijvoorbeeld ook het feit dat we de functionaliteiten van het forum onderbrengen in Clubs. Het betreft dus niet alleen AVG om het op deze manier te doen.

*
Hondekop
185 posts
« Reply #5 on: Sunday 20 October, 2019, 20:53:15 »
Ja oke, we hoeven ook geen juridische discussie, ik denk dat ik als hoster daar beter van op de hoogte ben dan jullie. Hoeven we hier niet te bespreken, maakt mij niet uit.
Waar het mij om gaat is dat er gewoon een eerlijk verhaal vertelt wordt.
Want als het om Invision software gaat heeft Clubs hier ook niets mee te maken want wel of niet lid daarvan worden heeft ook totaal niet met nieuwe registraties te maken. :)
Zit te lang in de forum business (20 jaar) dus daar weet ik zat van.

Als jullie gewoon een bepaalde afweging en keuze maken om alles nieuw te doen (misschien zo inactive leden kwijt raken?), oke, dat is prima, maar zeg dat dan gewoon eerlijk. Maar a.u.b. verschuil je niet achter zaken die er niets mee van doen hebben.

No hard feelings.
Hoeven we verder ook niet over te discussieren, er blijft echter 1 vraag over. Wordt er nu wel of niet geconverteerd? Want zo nee, dan verdwijnen ook alle berichtgevingen, ook alle oude berichten waarvan veel waardevol i.v.m. het beantwoorden van vragen?
Bij een gedeeltelijke conversie (wel posts maar geen leden) blijft deze schat aan informatie tenminste behouden. Is er wel voor gekozen dat te houden?

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #6 on: Sunday 20 October, 2019, 21:00:13 »
No hard feelings.
Hoeven we verder ook niet over te discussieren, er blijft echter 1 vraag over. Wordt er nu wel of niet geconverteerd? Want zo nee, dan verdwijnen ook alle berichtgevingen, ook alle oude berichten waarvan veel waardevol i.v.m. het beantwoorden van vragen?
Bij een gedeeltelijke conversie (wel posts maar geen leden) blijft deze schat aan informatie tenminste behouden. Is er wel voor gekozen dat te houden?

Er wordt niet geconverteerd. Het forum blijft beschikbaar als archief en verdwijnt dus ook niet. Het wordt een read only. Vanuit SImTogether is er een verwijzing naar de plek waar het forum wordt gearchiveerd. Alles blijft dus behouden!  :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #7 on: Sunday 20 October, 2019, 21:06:37 »

Ik snap even je bericht niet. Bedoel je dat het niet lukt om te registreren?

Hmm, een foutje van mijn kant, ik probeerde het rechtsboven maar dat is naturlijk alleen voor feesbook en die andere. (zie knipsel)

*
Hondekop
185 posts
« Reply #8 on: Sunday 20 October, 2019, 21:10:06 »
Het forum blijft beschikbaar als archief en verdwijnt dus ook niet. Het wordt een read only.
Een hele verse start dus met dit forum als archief! Dus de waardevolle inhoud blijft behouden.

Top! Dank je wel.  ;)

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #9 on: Sunday 20 October, 2019, 21:17:44 »

Ik snap even je bericht niet. Bedoel je dat het niet lukt om te registreren?

Hmm, een foutje van mijn kant, ik probeerde het rechtsboven maar dat is naturlijk alleen voor feesbook en die andere. (zie knipsel)

Het is even wennen. Ik help je graag. Als je nog ergens tegen aanloopt, let me know! :)

*
Hondekop
185 posts
« Reply #10 on: Sunday 20 October, 2019, 21:26:58 »
Ik loop wel ergens anders tegenaan, maar dat kunnen jullie snel fixen.
Het path naar de afbeeldingen in simtogether.com/images/homepage/ staat nog naar http. Zo breekt je ssl.

Dat is hier goed te zien:
https://simtogether.com/store/

Voorbeeld:
Code: [Select]
http://www.simtogether.com/images/homepage/payments.pngAls jullie dat pad even wijzigen is naar https dat ook weer gefixed.

Verder mis ik het forum gedeelte nog, gaat dat per 1 november komen of wordt dit volledig vervangen door de Clubs?

Edit: Mails worden nog verzonden met de hostnaam achter de @ dus @srv1a.etc. Misschien wat beter om daar de domeinnaam simtogether.com van te maken?
« Last Edit: Sunday 20 October, 2019, 21:33:23 by Richard »

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #11 on: Sunday 20 October, 2019, 21:35:49 »
Wacht even, ik probeerde het langs deze weg als bestaande gebruiker wat niet lukte en volgens mij los staat van feesbook wat er rechts naast staat .....
Het is mij niet gelukt om te registeren op die manier, ook niet via je gegeven link.

*
Sprinter
227 posts
« Reply #12 on: Sunday 20 October, 2019, 21:45:19 »
Wacht even, ik probeerde het langs deze weg als bestaande gebruiker wat niet lukte en volgens mij los staat van feesbook wat er rechts naast staat .....
Het is mij niet gelukt om te registeren op die manier, ook niet via je gegeven link.

ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt..
want wou inloggen met facebook maar dat gaat jammer genoeg niet!

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #13 on: Sunday 20 October, 2019, 22:10:21 »

Wat bedoel je precies met bestaande gebruiker?
Het is namelijk zo dat de accounts niet overgaan van TreinPunt.NL naar SimTogether, je zult dus een nieuw account moeten aanmaken. Krijg je een foutmelding?

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #14 on: Sunday 20 October, 2019, 22:15:20 »
Oké, maar waarom staat die optie er dan wat ik op dat plaatje laat zien?
Afijn als ik een nieuwe account wil aanmaken spring ik gewoon weer terug zeg maar zonder opgegeven reden ofwel weet ik niet wat er mis gaat.

*
Hondekop
185 posts
« Reply #15 on: Sunday 20 October, 2019, 22:19:06 »
Ik had geen problemen met registreren op de normale wijze.
Heb je wel gelet op de nieuwe wachtwoord vereisten? Dat zou een oorzaak kunnen zijn van gewoon terugspringen in het scherm zonder verdere (of slecht zichtbare) aanwijzing.

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #16 on: Sunday 20 October, 2019, 22:22:57 »
Oké, maar waarom staat die optie er dan wat ik op dat plaatje laat zien?
Afijn als ik een nieuwe account wil aanmaken spring ik gewoon weer terug zeg maar zonder opgegeven reden ofwel weet ik niet wat er mis gaat.

Ik heb handmatig een account voor je gemaakt. Inloggegevens in de PM op TreinPunt.NL.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #17 on: Sunday 20 October, 2019, 22:29:39 »
Ja nu lukt het wel, kan het te maken hebben gehad met het wachtwoord wat aangegeven werd als zwak?
Of soms met de browser die ik gebruik wat Mozilla Firefox is?
« Last Edit: Sunday 20 October, 2019, 22:31:48 by trainsxp »

Hogesnelheidstrein
6.330 posts
« Reply #18 on: Sunday 20 October, 2019, 22:32:43 »
Lastig te zeggen, Firefox zou gewoon moeten werken. Ik denk dan idd het wachtwoord.
Belangrijkste is dat het nu werkt! ;D

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #19 on: Sunday 20 October, 2019, 22:33:37 »
Wachtwoord moet minimaal aan matig voldoen, bleef ik ook op hangen.  ;)

*
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.032 posts
« Reply #20 on: Sunday 20 October, 2019, 22:53:09 »
Dat is voor als je al een account heb trainxp kun je daar op inloggen
als je jegeregisteerd hebt op Simtogether.
Het is geen Treinpunt meer dus is registeren een must zoals is aan gegeven is.
 ::) ::)
« Last Edit: Sunday 20 October, 2019, 22:55:50 by cleo259 »
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

*
Hogesnelheidstrein
1.026 posts
« Reply #21 on: Monday 21 October, 2019, 01:21:47 »
Volgensmij gaat er iets niet helemaal goed op de profielpagina? -730 staat beetje raar?  :o

*
Hondekop
185 posts
« Reply #22 on: Monday 21 October, 2019, 01:41:12 »
Heej grappig. Je hebt gelijk. Bij mij ook:
Been With Us For: -365 Days

TreinPunt.NL Downloadmanager
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #23 on: Monday 21 October, 2019, 01:44:20 »
Bedankt voor de Feedback.
Dit is reed bekend en word naar gekeken.
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!

*
Hondekop
102 posts
« Reply #24 on: Monday 21 October, 2019, 10:20:21 »
Door bepaalde reacties waren meerdere gebruikers en o.a. ik verrast dat treinpunt gaat verdwijnen in zijn huidige vorm.
Maar ik ben om.  ;D Alle ontwikkelingen is makkelijker te vinden. Hopelijk wordt het een succes.

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
« Reply #25 on: Monday 21 October, 2019, 13:30:38 »
Ik kon zelf gewoon een account aanmaken, had idd ook de -365 dagen, mijn vraagje nu is verliezen we nu de TreinpuntNL vriend status voor de mensen die doneren ? ik zie de optie of titel nu ook niet op de nieuwe pagina.
Gr. DenverTrucker

*
Hondekop
Treinen, Dat is mijn ding!
134 posts
« Reply #26 on: Monday 21 October, 2019, 15:16:03 »
Jammer dat treinpunt overgaat, maar ik snap de reden wel. Echter heb ik wel een klein vraagje. Ik heb best wat content voor train simulator op treinpunt gekocht. Kan ik deze gekochte content weer zonder kosten downloaden op simtogether, of moet ik alles weer opnieuw kopen?

*
Intercity
Bouwer Noordwest Nederland
671 posts
« Reply #27 on: Monday 21 October, 2019, 15:21:28 »
Lees het kopje webshop

*
Hondekop
149 posts
« Reply #28 on: Monday 21 October, 2019, 16:35:25 »
Goedemiddag,
Mijn vraag is, heeft er iemand al iets gedownload, vanaf simtogether.
Ik had een item om te downloaden aangeklikt.
Ik gebruikte microsoft edge hiervoor.
Helaas krijg ik scrambled eggs te zien als download.
Of het ligt aan Edge.
Ik probeer het nog eens in Chrome.
Ook heb ik een vraag over de discord.
Gebruik ik hiervoor hetzelfde, emailadres en ww, als ik voor in te loggen, in simtogether gebruik.
Ik vind simtogether er goed uitzien
Het is wel wennen in gebruik.
Ook de toevoeging van Flightsimulator en Truck sim World is gaaf.
Greetz John 8)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #29 on: Monday 21 October, 2019, 17:06:47 »
Mijn vraag is, heeft er iemand al iets gedownload, vanaf simtogether.
Ik had een item om te downloaden aangeklikt.
Ik gebruikte microsoft edge hiervoor.
Helaas krijg ik scrambled eggs te zien als download.
Of het ligt aan Edge.
Ik probeer het nog eens in Chrome.

Hier gebruik ik Mozilla Firefox en na er een paar te hebben geprobeerd kan er zonder probleem gedownload worden. :)
Welk item was het eigenlijk?, het kan daar toevallig ook aan liggen. :-\