TreinPunt.NL, Wilbur Graphics en Trainworx bekrachtigen samenwerking

TreinPunt.NL Administrator
6.259 posts
TreinPunt.NL, Wilbur Graphics en Trainworx bekrachtigen samenwerking
« on: Saturday 01 December, 2018, 15:00:46 »
Vandaag hebben TreinPunt.NL, Wilbur Graphics en Trainworx een samenwerking op passende wijze bekrachtigd. Het doel van de samenwerking is om de verschillende expertises te bundelen, met als uiteindelijk doel om hoogwaardige content aan de Train Simulator Community te bieden.

De samenwerking houdt in dat er een exclusief starterspakket op korte termijn beschikbaar komt voor nieuwe Train Simulator Fans. Dit nieuwe starterspakket bevat alle benodigdheden om direct aan de slag te kunnen.
Daarnaast komt de Canvas Route, gemaakt door Wilbur Graphics, ook op TreinPunt.NL beschikbaar.

Namens TreinPunt.NL spreek ik uit dat we erg uitkijken naar de samenwerking!

Van links naar rechts: Paul Mersel (Trainworx) Etienne Ammerdorffer (TreinPunt.NL) en Henk van Willigenburg (Wilbur Graphics)
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

**
TreinPunt.NL Vriend
64 posts
Re: TreinPunt.NL, Wilbur Graphics en Trainworx bekrachtigen samenwerking
« Reply #1 on: Saturday 01 December, 2018, 17:29:47 »
Kijk, das pas goed bezig zijn,  8)

Sjef61 (maker LUA scripts en assets) lid MSTS/RW
213 posts
« Reply #2 on: Saturday 01 December, 2018, 18:20:56 »
Top. Geweldig nieuws.
 :)
Het is een van de mooiste vergoedingen van het leven, dat niemand oprecht een ander kan helpen zonder zichzelf te helpen.

Ralph Waldo Emmerson

107 posts
« Reply #3 on: Sunday 02 December, 2018, 11:48:27 »
Goed nieuws.  :) leuke foto trouwens :)

48 posts
« Reply #4 on: Monday 03 December, 2018, 11:16:18 »
Fantastisch initiatief.

Ik weet niet of dit de juiste plaats hiervoor is maar het zou prachtig zijn als er in de toekomst op Treinpunt.nl ook de mogelijkheid komt om gebruikersreacties aan de downloads toe te voegen (zoals al kan op rail-sim.de, UKTS, railsim.fr enz.).  Dit biedt (i) de mogelijkheid om de ontwikkelaars rechtstreeks te bedanken (ii) de mogelijkheid tot discussie en suggesties en (iii) de kans om, aan de hand van de reacties van anderen, te zien in hoeverre een scenario de moeite van het spelen waard is.  Uiteraard kan dit ook in het forum, maar rechtstreeks bij de downloads zou een mooie toevoeging zijn die ik persoonlijk momenteel zeer mis.

511 posts
« Reply #5 on: Tuesday 04 December, 2018, 12:47:38 »
Heel mooi, deze samenwerking. Ik ben benieuwd wat dit allemaal op gaat leveren. Wanneer ik kijk naar de achtergronden van beide heren links en rechts op de foto kom ik onwillekeurig uit op een combinatie van Nederland en Zwitserland. En de link tussen deze landen zou dan het NS / SBB TEE treinstel kunnen zijn. Deze suggestie heb ik al eens eerder aan dhr. Henk van Willigenburg voorgelegd. Maar misschien praat ik nu wel heel erg voor mijn beurt. In dat geval bij voorbaat mijn excuus.  :D

TreinPunt.NL Administrator
6.259 posts
« Reply #6 on: Tuesday 04 December, 2018, 22:10:05 »
Ik weet niet of dit de juiste plaats hiervoor is maar het zou prachtig zijn als er in de toekomst op Treinpunt.nl ook de mogelijkheid komt om gebruikersreacties aan de downloads toe te voegen (zoals al kan op rail-sim.de, UKTS, railsim.fr enz.).  Dit biedt (i) de mogelijkheid om de ontwikkelaars rechtstreeks te bedanken (ii) de mogelijkheid tot discussie en suggesties en (iii) de kans om, aan de hand van de reacties van anderen, te zien in hoeverre een scenario de moeite van het spelen waard is.  Uiteraard kan dit ook in het forum, maar rechtstreeks bij de downloads zou een mooie toevoeging zijn die ik persoonlijk momenteel zeer mis.

We gaan deze meenemen. Vroeger hadden we dit ook, maar de reden dat we dit hebben uitgeschakeld is dat we veel vragen en individuele vragen onder de downloads tegenkwamen. Daar werd vaak niet op gereageerd, wat ook vrij logisch is omdat dat vaak niet werd gezien door de vele downloads, maar dat resulteerde toch vaak in een teleurstelling.
Ik zit dan te denken aan een bedankt-functie. Wordt vervolgd, dank voor je suggestie.