Nieuwe teamleden

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.305 posts
Nieuwe teamleden
« on: Sunday 05 May, 2019, 22:25:15 »
Vorige maand heb ik bekend gemaakt dat we een aantal wijzigingen hebben doorgevoerd binnen TreinPunt.NL. Met trots kan ik bekend maken dat we in het team een behoorlijke invulling hebben kunnen geven aan de ingeslagen weg.

De volgende TreinPunt.NL leden hebben ja gezegd tegen een uitdaging in het team:

- HSL (bekend van de Noord West Nederland route en HSL route) wordt onderdeel van het team dat zich gaat richten op nieuwe en toekomstige leden. Centrale vraag van dit team is hoe we Train Simulator 2019 nog toegankelijker kunnen maken voor nieuwe en toekomstige TreinPunt.NL leden.

- Daniel (bekend op Discord als "Don") voegt zich eveneens bij het team dat daarover gaat nadenken!

- Edgar (bekend van de Amsterdam - Den Haag route in aanbouw, op het forum DailyEdgar en Edgar op Discord) komt het downloadteam versterken. Edgar zal met name support leveren op de uploads die we met elkaar naar TreinPunt.NL uploaden: testen, het bieden van support en goedkeuren van downloads.

- Last but not least, een verandering in het moderatieteam. Owin, jarenlang moderator op TreinPunt.NL, voegt zich bij Jeroen, HSL en Daniel in het team en stopt dus als moderator. Ik wil Owin bedanken voor zijn functie als moderator en weet zeker dat hij veel waarde gaat toevoegen aan het nieuwe team!
Om Owin te vervangen, hebben we Marco (MarcoK1999 op het Forum, Marco op Discord) gevraagd om het moderatieteam te komen versterken. Marco heeft hier positief op gereageerd en maakt vanaf nu onderdeel uit van het TreinPunt.NL Moderatie team!

Doordat deze mensen het TreinPunt.NL Team komen versterken, halen we een schat aan kennis en ervaring in huis. Ik wens een ieder veel succes en plezier in zijn nieuwe functie!

Namens het team,

Etienne Ammerdorffer
« Last Edit: Sunday 05 May, 2019, 22:27:48 by etienne123 »
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

TreinPunt.NL Administrator
Hogesnelheidstrein
6.305 posts
Re: Nieuwe teamleden
« Reply #1 on: Thursday 23 May, 2019, 21:46:00 »
In aanvulling op bovenstaand bericht, kan ik met genoegen mededelen dat we het TreinPunt.NL Team met nog twee collega's versterken! Roland (beentrain) en rienyxtremepto (Rien) komen per direct het team versterken. Roland focust zich op de motorkap van de website en Rien op de social media pagina's van TreinPunt.NL.

Beiden natuurlijk heel veel succes!