Nieuw: JustTrains in de webshop! Nu met openingsactie!

TreinPunt.NL Administrator
Treinpunts eigen vitaminebron
2.516 posts
Nieuw: JustTrains in de webshop! Nu met openingsactie!
« on: Monday 17 July, 2017, 18:44:57 »

Just Trains heeft ervoor gekozen om een samenwerking met TreinPunt.NL aan. Vanaf vandaag zijn hun producten ook in de webshop te bestellen!

Om dit te vieren, geven we vier kortingscodes weg die 50% korting geven op een add-on naar keuze. Het enige dat je hiervoor moet doen, is zoeken naar vier afbeeldingen en de treinen die je ziet omschrijven. Zij vormen uiteindelijk de kortingscode. Zo'n afbeelding ziet er zo uit:

Zie voor meer informatie, de voorwaarden en de laatste hints ook de actiepagina: actie afgelopen
« Last Edit: Monday 24 July, 2017, 19:37:52 by supercitroen »
Groeten,
Jeroen

6.029 posts
Re: Nieuw: JustTrains in de webshop! Nu met openingsactie!
« Reply #1 on: Monday 17 July, 2017, 23:04:17 »
We hebben een winnaar. Nog drie te gaan... succes! ;D
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."

2.516 posts
« Reply #2 on: Tuesday 18 July, 2017, 11:13:21 »
Omdat screenshot 3 erg goed verstopt is, geven we een kleine hint naar de vindplaats!

ij-ei-ei

2.516 posts
« Reply #3 on: Tuesday 18 July, 2017, 20:27:42 »
Update: Om 19.50 uur is de tweede code geclaimd. Er zijn er nog twee beschikbaar!

2.516 posts
« Reply #4 on: Wednesday 19 July, 2017, 14:54:36 »
De vindplaats van de derde screen blijft lastig, dus we geven een tweede hint die naar de vindplaats leidt: Rood-wit-blauw

Om het nóg makkelijker te maken geven we nog wat meer informatie: Iedere screenshot staat op een andere plaats binnen treinpunt. Heb je bijvoorbeeld een screen op het forum gevonden, dan staat nergens op het forum een andere screen.

Er zijn nog steeds twee codes beschikbaar, dus grijp je kans!

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.648 posts
« Reply #5 on: Wednesday 19 July, 2017, 16:04:16 »
Ik heb inmiddels de code gekraakt. Ik hoef echter niets te kopen, dus ik laat 'mijn' code lekker open voor de volgende. Leuke actie. De derde screenshot is inderdaad goed verstopt! :)
Volg me op mijn Twitch Kanaal en abonneer je op mijn YouTube kanaal!

2.516 posts
« Reply #6 on: Monday 24 July, 2017, 19:24:11 »
afgelopen zaterdag de derde, en zojuist de vierde! Daarmee zijn alle beschikbare codes gebruikt en komt de openingsactie tot een eind. Natuurlijk danken we iedereen die mee heeft gedaan. Houd de site goed in de gaten, want er volgen zeker meer acties!

**
TreinPunt.NL Vriend
De trein!!
1.648 posts
« Reply #7 on: Thursday 03 August, 2017, 18:57:52 »
Het is al een tijd geleden, maar misschien kan je nog vertellen waar de plaatjes te vinden waren en waar de hints op sloegen? ;-)