Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 20
1
Haha, inderdaad een typ foutje...

Was even puzzelen welke trein ik met de beschikbare rijtuigen en loks kon uitbeelden, en heb denk een mooie gevonden welke niet te obscuur en moeilijk is.

We schrijven 13 december 2003 en zien museumloc 1302 met buitenlandse rijtuigen Maarn goederen passeren richting Arnhem.

Voor jullie de vraag, waar ging deze dagelijkse trein naar toe en wat was de naam?
En voor de bonus, waarom werd deze museum lok ingezet?
2
Christrains / Re: ChrisTrains NS IRM : WIP Probleem met download
« Last post by mheruer on Today at 20:38:43 »
Haalo iedereen, als eerst wil ik mijn complimeten geven over de trein. Heel goed gedaan Chris, maar als ik hem wil downloaden, zegt de pc steeds 'mislukt'. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, groetjes Tijs.
Beste Tijs,
ik had het zelfde probleem.Er zijn een aantal antivirus programma`s die dit als virus zien.Ik heb mijn antivirusprogramma tijdelijk, tijdens het downloaden en installeren, even uitgeschakeld.
Hopelijk werkt dit ook bij jouw.
Met vriendelijke groet,
M. Heruer
3

VIRMm nabij Molendijk ;D
4
RRF 561-05 is onderweg met een sleep ketelwagens.
5
Christrains / Re: ChrisTrains NS IRM : WIP
« Last post by chris-longhurst on Today at 20:15:31 »
De gratis update is vandaag naar de webshops opgestuurt. Emails van mijn eigen webshop zijn al onder weg. Deze update is gratis maar "donationware" - als mensen denkt dat de nieuwe VIRMm de moeite waard is dan kunnen zij een kleine donatie opsturen via paypal. ;)
Tijs - als je nog steeds problemen heeft, stuur mij even een bericht via de helpdesk op christrains.com
6
Train Simulator 2017 Problemen / Re: missende assets.
« Last post by joshua on Today at 20:13:54 »
Hallo Joshua en welkom op het forum. :)

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het handig als je zo specifiek mogelijk bent. Dus: welke route heb je geïnstalleerd, en wat mis je daar nog? Een programma dat je daarbij kan helpen, is RW Tools. Hiermee kun je controleren wat je precies mist, en dan kun je op zoek naar de juiste spullen.

Je kunt hierbij inderdaad ook gebruik maken van de zoekfunctie op dit forum omdat je echt niet de enige bent die op zoek is naar missende objecten. ;) Mocht je er dan nog niet uitkomen, aarzel dan niet om je vraag hier neer te zetten. Screenshots kunnen hierbij ook helpen. :)

Hallo,

Ik heb rwtools al op mijn computer staan en heb er vaak in rondgekeken maar ik snap er niet veel van. Ik heb ook al vaak op het forum gekeken maar kwam niet veel verder.

Ik mis de rails en bovenleiding op de routes: 't Hart van NL 8.5, Fictivia, 't Oosten van NL.
7
Screenshot van de Maand / Re: Screenshot van de maand november 2017
« Last post by sebas01 on Today at 20:11:19 »
De 6513 van Railion staat op emplacement Vlaardingen Goederen te wachten tot ze haar trein bij Vopak Vlaardingen weer mag ophalen.

Naam: Sebas01
Game: TS2017
Route Hoekse Lijn
8
Treinspotten in Nijmegen
9
« Last post by MarkA on Today at 20:06:14 »
Over welke route hebben we het Joshua ?
10
« Last post by joshua on Today at 20:01:26 »
Dan heb je niet alles geinstalleerd wat in de diverse routebeschrijvingen staat aangegeven. Of je mist een route, of een asset pakket. Of je hebt niet de nieuwste versie van de vereiste pakketten.

ik heb de readme vaak doorgenomen en alles gedownload maar de linkjes van het spoor en de bovenleiding zijn verlopen.
Pages: [1] 2 3 ... 20