VEctron niet in lijst van eigen samenstelling

**
TreinPunt.NL Vriend
I Support: The Sea Shepherds.
43 posts
VEctron niet in lijst van eigen samenstelling
« on: Thursday 12 October, 2017, 18:42:20 »
Beste lezer,

Ik heb sinds kort de Vectron van RSSLO aangeschaft en daarbij de Nederlandse Re-paint aan toegevoegd.
Ik zie hem wel in de lijst met alle locs en treinstellen
Maar als ik een vectron wil samenstellen met andere rijtuigen (via QuickDrive en dan Tantwielletje) zie ik hem er niet tussen staan

ik heb al aardig door wat forums wezen bladeren maar daar kom ik op aanwijzingen die ik niet nodig heb.

Nou vraag ik me af: hoe kan ik er wel voor zorgen dat ie daar ook getoond word? of onder welke naam staat hij in de lijs
De zoek opdrachten onder: NSR, Vectron en 3100 hebben geen resultaten opgeleverd van de NS Repaint.

Laat me weten

alvast bedankt voor je tijd!

4.703 posts
Re: VEctron niet in lijst van eigen samenstelling
« Reply #1 on: Thursday 12 October, 2017, 19:09:44 »
De naam waaronder die staat ligt aan de naam welke jij hem hebt gegeven in de xml/bin bij het repainten.
Als je dat niet aangepast hebt dan staat die er niet tussen. (of overschrijft de standaard).

In welke lijst zie je hem wel staan dan?

**
TreinPunt.NL Vriend
43 posts
Re:  VEctron niet in lijst van eigen samenstelling
« Reply #2 on: Thursday 12 October, 2017, 19:47:21 »
De naam waaronder die staat ligt aan de naam welke jij hem hebt gegeven in de xml/bin bij het repainten.
Als je dat niet aangepast hebt dan staat die er niet tussen. (of overschrijft de standaard).

In welke lijst zie je hem wel staan dan?

in de quickdrive lijst staat ie wel:

Maar waar je zelf een combinatie kan samen stellen staat ie niet:

4.703 posts
« Reply #3 on: Thursday 12 October, 2017, 21:06:56 »
Ik denk vrij zeker dat je de .bin/xml van je repaint neit aangepast hebt, en het quickdrive wel. Wat gebeurt er als je met de quickdrive gaat rijden? Krijg je dan de NS repaint of alsnog de ELL te zien?

**
TreinPunt.NL Vriend
43 posts
« Reply #4 on: Thursday 12 October, 2017, 21:10:10 »
Ik denk vrij zeker dat je de .bin/xml van je repaint neit aangepast hebt, en het quickdrive wel. Wat gebeurt er als je met de quickdrive gaat rijden? Krijg je dan de NS repaint of alsnog de ELL te zien?

de NSR die in de quickDrive aanwezig is is rijklaar Deze re-paint komt van deze site af
En ja verder sleutel ik niet graag in GameScripts. dus jah als je weet wat er aangepast moet worden kan ik je het desbetreffende XML bestand toesturen misschien?

4.703 posts
« Reply #5 on: Friday 13 October, 2017, 00:46:13 »
Ah ik dacht dat je de repaint zelf gemaakt had.
Even gekeken. Deze repaint gebruikt een reskinblueprint. Repaints via deze methode zijn niet zichtbaar in de consist editor.
Wat je zou kunnen doen is de bestaande consist kiezen, en dan edit drukken. Dan kun je er wagens achter hangen en opslaan.

**
TreinPunt.NL Vriend
43 posts
« Reply #6 on: Friday 13 October, 2017, 10:46:07 »
Ah ik dacht dat je de repaint zelf gemaakt had.
Even gekeken. Deze repaint gebruikt een reskinblueprint. Repaints via deze methode zijn niet zichtbaar in de consist editor.
Wat je zou kunnen doen is de bestaande consist kiezen, en dan edit drukken. Dan kun je er wagens achter hangen en opslaan.

dat had ik ook al geprobeerd maar na het laden van de bestanden word de Vectron niet direct geselecteerd. of in beeld gebracht.

**
TreinPunt.NL Vriend
43 posts
« Reply #7 on: Yesterday at 17:16:45 »
Probleem altijd nog niet kunnen oplossen...

4.703 posts
« Reply #8 on: Yesterday at 20:00:22 »
Zoals, gezegt, dit is een repaint blueprint, die komen niet in de quickdrive editor voor.
Er si dan ook geen "probleem", dit kan gewoon niet. Je zou de repaint kunnen ombouwen naar een volledige lok, maar dan moet je weten wat je doet.