Train simulator 2019

*
Stoomlocomotief
19 posts
Train simulator 2019
« on: Saturday 06 April, 2019, 21:53:09 »
Beste forumleden
Ik heb de ICE 4 (Class 412)  en de REISEZEIT: ICE 4 Rollbahn Vol. 1 gekocht en geinstalleerd.
Ik zie de trein nu wel in train simulator maar de geleverde senario niet dat was Hamburg-Hannover, Maar zoals ik zie in train simulator is het senario blijkbaar weg. Er staat een rondje met een streep in hamburg-hannover. Ik wil er gewoon mee kunnen rijden maar misschien doe ik iets verkeerd kunnen jullie mij hier bij helpen want zelf kom ik er echt niet uit misschien via teamvieuwer.
Met vriendelijke groet , Rutger 

*
Hondekop
149 posts
Re: Train simulator 2019
« Reply #1 on: Saturday 06 April, 2019, 22:18:21 »
hoi ,
probeer anders in standaard scenarios . is misschien tijdslimiet scenario. om de trein te rijden kies 1 quikdrive.

*
Stoomlocomotief
19 posts
« Reply #2 on: Sunday 07 April, 2019, 21:22:56 »
Dat heb ik ook geprobeerd alleen bij quickstart staat de trein (ice4) erbij

TreinPunt.NL Moderator
Intercity
Scenario bouwer, lua scripter en veel meer
784 posts
« Reply #3 on: Monday 08 April, 2019, 10:55:54 »
Dat er een rondje met een streep bij de route staat hoeft niets te betekenen, behalve dat er geen plaatje bij de route is op jouw computer.
Hamburg - Hannover is een payware route van Steam.
Heb je deze route gekocht?

De scenario's die met ICE 4 Rollbahn Vol. 1 geleverd worden zijn voor de Munster - Bremen route van VirtualTracks.

De scenario's bij zowel de ICE4 als het scenariopack zijn allen standaard, geen career.
Daarnaast moet de ICE4 gereden kunnen worden met Quickdrive op diverse routes.
« Last Edit: Monday 08 April, 2019, 10:57:35 by RemkoH »

*
Stoomlocomotief
19 posts
« Reply #4 on: Tuesday 09 April, 2019, 19:05:43 »
Nee ik heb de routes hamburg - Hannover en munster - Bremen niet gekocht.
Maar is dat de oorzaak waarom Ice4 pakket het  scenario niet pakt?

*
Intercity
Hoi ik ben Rob ook wel bekend als (Rubku_NL)
703 posts
« Reply #5 on: Tuesday 09 April, 2019, 19:17:24 »
klopt de scenario die met dit pakket mee komen zijn voor de Munster - Bremen, die hier op Treinpunt te koop is.

Dit was ook vermeld (in het Duits: "Aufgaben für Münter - Bremen") bij de aankoop van het Scenario pack & door onze Nieuwsredactie (In het Nederlands)

Kort om voor het pack moet je de benoemde route hebben plus de 3Dzug ICE 4 en nog een paar addon hebben die in de handleiding vermeld staan.

Of je kan er zelf een scenario mee maken op welke route je wil bvb een standaard, Freerom of een QD (niet zeker of dit werkt)
« Last Edit: Tuesday 09 April, 2019, 19:20:16 by Rubku_NL »
Ik stream bijna elke dag op Twitch
:D en bouwt aan Zuid-oost Nederland :D

Join ook mijn Discord voor veel info & nieuws.
incl repaints, free scenarios & meer. ook krijg je een melding als ik live ga op Twitch!