Laaers 550

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
101 posts
Laaers 550
« on: Tuesday 18 June, 2019, 18:58:42 »
Beste vrienden, voor de route Krammerdijks Deltaland scenario Auto's naar Zevenberg aan Zee heb ik nodig CT Laaers 550.
Ik heb wel de CT Laaers 560 in voorraad. Ik kan nergens de Laaers 550 vinden. Misschien kan iemand mij hiermee helpen.

Andere vraag: hoe schakel ik ATB uit in de Traxx?

Met een hartelijke groet,
Hans Weverling

*
Hogesnelheidstrein
(lid) MSTS/RW team
1.032 posts
Re: Laaers 550
« Reply #1 on: Tuesday 18 June, 2019, 20:09:05 »
Als eerste ben je alleen de CT laaers 560 nodig bij die scenario.
Dus hoe kom je aan het gegeven dat je de 550 nodig bent.
Want volgens mijn controle in RWtools zit die echt niet in de scenario;
Auto's naar Zevenberg aan Zee.

En voor de  ATB functie in  de Traxx raad ik je aan pag. 18 v/h handleiding door te nemen.
En is hier te vinden X:\steam\steamapps\common\RailWorks\Manuals\ChrisTrains\NS Traxx
« Last Edit: Tuesday 18 June, 2019, 20:17:45 by cleo259 »
Ik vindt het leuk om scenario's te spelen.
Kijk ook eens hier
Facebook

*
Hondekop
Treinen, Dat is mijn ding!
134 posts
« Reply #2 on: Tuesday 18 June, 2019, 20:39:58 »
Hallo Hans,
Om de ATB te activeren heb ik een video voor je gevonden van ChrisTrains zelf. Zo heb je een beeld, en zie je wat Chris doet. Na mijn mening beter dan een boel leeswerk :P De link naar de video van christrains: https://youtu.be/cZg433cWLFg?t=141

Edit: Mocht de video vanaf het begin beginnen, spoel dan eventjes door naar minuut 2:17
« Last Edit: Tuesday 18 June, 2019, 20:51:38 by GameHero14_YT »

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
101 posts
« Reply #3 on: Tuesday 18 June, 2019, 22:28:52 »
Sorry Cleo, mijn fout, ik heb niet goed kunnen zien dat het een 6 was bij Laaers 560. Ik moet binnenkort aan staar worden geopereerd. Ik snap alleen één ding niet. Ik heb voor dat scenario de ct NS Traxx Grey Lease nodig. Deze staat wel in het voorbeeld maar ik zie hem niet in het scenario, dan zie ik alleen maar rails. Wat klopt hier niet?
Hartelijke groet, Hans

TreinPunt.NL Administrator
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
« Reply #4 on: Wednesday 19 June, 2019, 09:35:14 »
Gaat het om het scenario wat meekomt wanneer je het Laaers pakket koopt hier op TreinPunt in de Webshop?

De NS Grey/Lease variant van de Traxx zit standaard in het pakket van Chris meegeleverd namelijk.
Je hebt wel een aantal repaints nodig, deze zijn te vinden in het repaint pakket van DCR:  http://bit.ly/2L6OKla
Daarna zou het moeten werken.

In dit scenario rijd je namelijk de Lineas repaint uit het DCR pack, als je die niet hebt geïnstalleerd, zie je inderdaad alleen rails omdat de spelers trein niet compleet is (dan kan Train Simulator hem niet inladen).

Voor de ATB uitschakelen, je klikt met je muis op het knop 'Systeem' (rechtsonder het scherm) en dan op 'ISO' in de 2e kolom, vervolgens op 'E' van enter.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
101 posts
« Reply #5 on: Wednesday 19 June, 2019, 18:24:45 »
Beste Rob, ik heb inderdaad gelezen bij ChrisTrains hoe je ATB kunt uitschakelen alleen is nu mijn vraag hoe krijg ik de speeltafel in beeld. Die heb ik toch nodig om de knop systeem te kunnen zien. Hoe doe ik dit?
Ik heb trouwens ook de repaint voor Traxx geïnstalleerd maar krijg geen trein te zien.
Met een vriendelijke groet, Hans.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #6 on: Wednesday 19 June, 2019, 22:11:35 »
..........., alleen is nu mijn vraag hoe krijg ik de speeltafel in beeld. Die heb ik toch nodig om de knop systeem te kunnen zien. Hoe doe ik dit?

Is ook in de handleiding te vinden ............

Ik heb trouwens ook de repaint voor Traxx geïnstalleerd maar krijg geen trein te zien.

Heb je dit wel gedaan wat in de handleiding staat te lezen:
Om de repaints te activeren, moet er in de scenario-editor onder het kopje “ChrisTrains”, een vinkje bij “NS Class 186 and ICRmh wagons” worden gezet.

Ps. en wellicht eerst de cache ledigen na installatie..
« Last Edit: Wednesday 19 June, 2019, 22:13:57 by trainsxp »

Groeten trainsxp

*
Hogesnelheidstrein
5.154 posts
« Reply #7 on: Thursday 20 June, 2019, 02:47:34 »

Heb je dit wel gedaan wat in de handleiding staat te lezen:
Om de repaints te activeren, moet er in de scenario-editor onder het kopje “ChrisTrains”, een vinkje bij “NS Class 186 and ICRmh wagons” worden gezet.

Dat is alleen van toepassing als je zelf een scenario maakt.  ;)
Bij een kant en klaar scenario zou dat al aangevinkt moeten zijn.

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #8 on: Thursday 20 June, 2019, 08:24:38 »
Ja daar heb je enigszins gelijk in. (je hebt alleen de Ps ...... niet in de citaat meegenomen?)
Dus zit daar wel een maar aan vast, als de cache niet is geleegd van blueprints dan zie je ze ook niet staan in een scenario omdat de repaint nog niet in de blueprint verwerkt is. ;)
« Last Edit: Thursday 20 June, 2019, 08:34:21 by trainsxp »