foutmelding

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
101 posts
foutmelding
« on: Thursday 11 July, 2019, 04:34:27 »
Wat betekent de foutmelding in een scenario: Broken consists-Modified?

**
TreinPunt.NL Vriend
Sprinter
224 posts
Re: foutmelding
« Reply #1 on: Thursday 11 July, 2019, 06:06:00 »
Er is iets veranderd in de map/scenario/of treinen, hoogstwaarschijnlijk heb je niet alle benodigdheden wat bij de map of scenario horen, controleer of je alles hebt waar om gevraagd wordt, zo niet installeer deze dan als nog, bij de info van de map of scenario staat altijd de benodigdheden, soms kan het zo zijn dat je wel alles hebt maar dat er iets fout is gegaan tijden de installatie van die benodigdheden.
Gr. DenverTrucker

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #2 on: Thursday 11 July, 2019, 11:13:59 »
Wat betekent de foutmelding in een scenario: Broken consists-Modified?

Dat houd in dat het bewuste treinstel die deze melding geeft naast het spoor staat.
Dat kun je krijgen als er na een scenario uitbrengen ter plekke, waar het treinstel staat, het spoor is gewijzigd, bijv. na een route versie update.
Waar gaat het in deze om, dus de juiste route en scenario naam?

Groeten trainsxp

**
TreinPunt.NL Vriend
Hondekop
101 posts
« Reply #3 on: Thursday 11 July, 2019, 15:30:53 »
Beste Trainsxp, die foutmelding betreft de route Krammerdijks Deltaland en scenario Spitstrein naar Krammendijk van Jeppa.
Ik wist trouwens niet dat jij al 117 jaar bent. Ik zal het in het vervolg niet te moeilijk meer maken en rekening houden met je leeftijd.
Met een hartelijke groet,n Hans.

*
Sprinter
Krammerdijks Deltaland
476 posts
« Reply #4 on: Thursday 11 July, 2019, 15:49:35 »
die foutmelding betreft de route Krammerdijks Deltaland en scenario Spitstrein naar Krammendijk van Jeppa.

Bekend probleem met dat ene scenario; als dit de enige melding is die je krijgt kun je prima F2 drukken en gaan rijden  :)

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #5 on: Thursday 11 July, 2019, 16:20:13 »
Was voor dit scenario missend materieel aan het verzamelen waaronder deze wat RW_Tools aangaf:
https://www.treinpunt.nl/forum/downloads/?sa=details;lid=6927
Maar wat blijkt nu dat het nog steeds missend is na install.
Eens gekeken in  ....\Assets\Quinzeedied\QDforTS\RailVehicles\Passenger\NS ICR\ICR\ waar de bestanden staan maar die hebben een dubbele extensie wat wel heel vreemd is, althans niet gebruikelijk. ???
Bijv. deze: NS_ICR_A10_bin.bin, of : NS_fyra_ICR_bak3ZL_A10_bin.GeoPcDx enz. zie knipsel.

Kortom hebben jullie dat ook, en doen ze het wel in genoemd scenario?

Edit/
Nou de repaints zijn iig werkend waar het om draait dus het zal wel aan mij liggen en zo horen. ;)
« Last Edit: Thursday 11 July, 2019, 17:27:03 by trainsxp »

*
Intercity
Twitch Streamer
Let's drive some trains!
865 posts
« Reply #6 on: Thursday 11 July, 2019, 19:10:38 »
Ik zie geen dubbele extensie erin zitten, als je goed kijkt zie je voor de bin een laag liggend streepje voor de 1e bin staan.

Tevens wordt een extensie  bepaald door de laatste punt en wat erachter komt, dus in het 1e geval is het gewoon een .bin en bij de tweede een GeoPcDx bestand.
Treinpunt Administrator
De downloads worden bekeken en behandeld door het team. Bij afkeuring altijd een PB.
Vragen over downloads? Stuur het team een PB!

Te vinden op Twitch (Za/Zo, 19:30u).
Meer informatie op http://www.robjansen.info

*
Hogesnelheidstrein
8.026 posts
« Reply #7 on: Thursday 11 July, 2019, 19:15:49 »
Ja Rob dat had ik naderhand ook gezien, maar toch blijft het een vreemd iets.
Maar zoals gezegd werkt het.

Ps. trouwens krijg ik hier geen enkele fout en kan het scenario zonder bijv. F2 gereden worden. :P