[Flight Simulator] Intercontinentale toestellen gezocht

1.627 posts
Intercontinentale toestellen gezocht
« on: Sunday 04 March, 2012, 14:52:04 »
Na de wat kleinere toestellen ben ik eigenlijk wel opzoek naar intercontinentale toestellen.
Hierbij zoek ik naar:

Airbussen: A330/A340/A380
Boeing: 767/777

Weet iemand van bovenstaande mooie modellen met goed geluid en goede/mooie cockpit?
Mag freeware/mag payware.

P.s. Moderators zorg ervoor dat er meerdere prefixen in de lijst staan dan de 2 die ik heb.
Het is bijzonder storend dat je niet een nieuw topic kan aanmaken zonder prefix terwijl de goede er niet tussen staat.
« Last Edit: Sunday 04 March, 2012, 14:59:32 by supercitroen »

TreinPunt.NL Administrator
Treinpunts eigen vitaminebron
2.564 posts
Re: Intercontinentale toestellen gezocht
« Reply #1 on: Sunday 04 March, 2012, 15:13:56 »
Zelf vind ik de modellen van de airbusjes van Project Airbus erg mooi. Deze zijn via www.avsim.com te downloaden, daar zijn ook wel goede cockpits en geluidssets te vinden.
Groeten,
Jeroen

5.071 posts
« Reply #2 on: Tuesday 13 March, 2012, 16:30:36 »
Vroeger veel POSKY toestellen gehad.
http://www.projectopensky.com/index.php?app=downloads

Weet niet of er onder tussen betere zijn? Maar vond ze toen der tijd altijd wel mooi

1.627 posts
« Reply #3 on: Tuesday 13 March, 2012, 16:44:00 »
Zien er inderdaad niet slecht uit, Ik ga ze deze week eens proberen.

8 posts
« Reply #4 on: Thursday 19 May, 2016, 13:50:44 »
ligt er aan wat je zoekt pmdg 777 heb ik zelf is heel fijn toestel en heel realistisch  wel duur maar heb je ook wat goeds

TreinPunt.NL Administrator
6.246 posts
« Reply #5 on: Thursday 19 May, 2016, 14:11:28 »
Van harte welkom op het forum, Julian en dank voor je bijdrage! Het laatste bericht in dit topic dateert echter uit 2012. De kans dat de gebruiker nog iets aan je antwoord heeft, is niet zo heel groot. Zou je volgende keer willen kijken naar de datum van het laatste bericht in het topic?
"De moeilijkheid is niet om geld te verdienen, maar om het te verdienen met iets wat de moeite waard is om je leven aan te wijden."