Flight Simulator Screenshots

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
Re: Flight Simulator Screenshots
« Reply #690 on: Saturday 01 October, 2016, 16:59:35 »
Ik NL2000, is volgens mij de meest nauwkeurige met sattelietbeelden van Nederland

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #691 on: Monday 14 November, 2016, 20:22:58 »
easyJet Airbus A319 - Rotterdam The Hague Airport :)

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #692 on: Sunday 20 November, 2016, 10:25:25 »
Vluchtje Ameland - Drachten gemaakt boven de NL2000 scenery.

*
Stoomlocomotief
10 posts
« Reply #693 on: Friday 09 December, 2016, 14:09:00 »
nieuwe vlieg tuig van fslabs A320x  :P

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #694 on: Monday 19 December, 2016, 18:48:36 »
FlyTampa Amsterdam Schiphol Airport ::)

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #695 on: Monday 19 December, 2016, 23:12:46 »
Prachtig! Kan nog niet vinden of het met NL2000 samen gaat? Jij weet dat vast wel.

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #696 on: Tuesday 20 December, 2016, 15:17:00 »
Prachtig! Kan nog niet vinden of het met NL2000 samen gaat? Jij weet dat vast wel.

FlyTampa Amsterdam gaat niet samen met NL2000 ivm elevation trim (het vliegveld komt dan hoger te liggen als de rest van de scenery). Hiervoor zul je dus NL2000 EHAM moeten verwijderen en nog een aantal aanpassingen in de scenery library moeten maken :-\

Voor de duidelijkheid een foto toegevoegd (gevonden op de P3D V2 & V3 pagina op facebook).

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #697 on: Tuesday 20 December, 2016, 15:18:12 »
 :D

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #698 on: Tuesday 20 December, 2016, 22:44:37 »
I'm loving it - FlyTampa Amsterdam - P3D V3.4.18 ✈

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #699 on: Tuesday 20 December, 2016, 22:44:46 »
ERG mooi!

FlyTampa Amsterdam gaat niet samen met NL2000 ivm elevation trim (het vliegveld komt dan hoger te liggen als de rest van de scenery). Hiervoor zul je dus NL2000 EHAM moeten verwijderen en nog een aantal aanpassingen in de scenery library moeten maken :-\

Voor de duidelijkheid een foto toegevoegd (gevonden op de P3D V2 & V3 pagina op facebook).

't blijft me ene beetje vaag. Want zie ook het en der staand at het wel compatible is.
Die screen lijkt ook geen flytampa eham textures ???
natuurlijk niet met NL2000 EHAM, maar met  Noord-holland satteliet textures?
ik wacht het nog wel even af.

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #700 on: Friday 30 December, 2016, 15:02:15 »
Weer eens geoefend met de MD-11. Begin het enigszins te snappen.

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #701 on: Friday 30 December, 2016, 21:04:20 »
Nog een omdat het zo'n mooie kist is.

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #702 on: Friday 30 December, 2016, 21:51:36 »
Weer eens geoefend met de MD-11. Begin het enigszins te snappen.

Haha ja enige vorm van huiswerk is niet overbodig ::)

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #703 on: Monday 02 January, 2017, 18:23:43 »
't gaat toch wel samen, Flytampa schiphol en Nl2000 scenery.
De prestatie van de scenery verbaast mij, erg mooi en prima FPS. Love it!
Volgens mij wel een toepasselijke kist.

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #704 on: Monday 02 January, 2017, 18:35:09 »
't gaat toch wel samen, Flytampa schiphol en Nl2000 scenery.
De prestatie van de scenery verbaast mij, erg mooi en prima FPS. Love it!
Volgens mij wel een toepasselijke kist.

Prachtige kist!!! En mooi om te horen dat FlyTampa compatible is met NL2000 ::)

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #705 on: Tuesday 03 January, 2017, 22:37:01 »
 :)

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #706 on: Thursday 05 January, 2017, 17:42:47 »
richting kopenhagen.

*
Intercity
Railbestuurder
574 posts
« Reply #707 on: Thursday 05 January, 2017, 18:26:59 »
Schiphol runway 18R taxing taxing taxing... to gate ✈

*
Intercity
Transavia
505 posts
« Reply #708 on: Thursday 05 January, 2017, 20:36:27 »
Flytampa  mag onderhand wel eens beginnen aan het updaten. is verreweg van af..
Contact HV company channel on 131.900.

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.584 posts
« Reply #709 on: Friday 06 January, 2017, 15:45:12 »
Welke flight simulator raden jullie aan om aan te schaffen en waarom? Ik weet namenlijk niet welke ik wil gaan kopen

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #710 on: Friday 06 January, 2017, 19:56:37 »
Als je moet beginnen, gewoon FSX steam edition. In de aanbieding is die ong 5 tot 10 euro.
p3d is wel beter, maar een heel stuk duurder en denk ook ingewikkelder. De standaard vliegtuigen van FSX-steam zijn mijn mening ook leuker als je gewoon wilt spelen, daar zit namelijk wel een 737, 747 en airbus in bijvoorbeeld.

Blijf weg van DTG flightschool.
x-plane zou je ook kunnen overwegen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
FSX is ook heel veel zeer goede freeware voor te vinden. Als is de payware natuurlijk ook ruimschoots aanwezig en de kwaliteit ervan meestal beter. die payware moet je soms wel letterlijk 100den uren studeren, want ze simuleren bij sommige toestellen alles. Er zijn echter ook gewoon, instappen en wegwezen vliegtuigjes te vinden.

Dus om gewoon lekker een rondje te kunnen vliegen zonder veel poespas in het begin zou ik altijd FSX kiezen.
Nu in de aanbieding voor 10 euro: http://store.steampowered.com/app/314160/?l=dutch
De steam aanbieding met rex texture direct is opzich wel interessant:
FSX Steam Edition + REX4 Texture Direct Twin Pack kopen (€15,99)
Zelf vindt ik die addon erg mooi en het standaard spel toch opkrikken naar hoger niveau.
Rex zelf kost normaal al 35 dollar, en in aanbieding $24. Je pc moet het natuurlijk wel allemaal kunnen. Met deze aanbieding kost het maar 6 euro extra, ten opzichte van alleen fsx.

Als je serieus wilt vliegen, echt wilt simuleren enzo, kun je altijd gaan kijken naar een andere sim. Dan kom je bijv bij p3d uit.

DLC's en addons op steam voor FSX zijn volgens mij niet echt bijzonder. Kun je leukere addons elders vinden.
« Last Edit: Friday 06 January, 2017, 20:12:16 by jor[D]1 »

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #711 on: Saturday 07 January, 2017, 18:37:12 »
Fenomenaal toestel de Twin Otter.
Even naar Saint-Barthélemy gevlogen en terug vanaf st maarten.

De beroemde aanvlieg route naar het vliegveldje.

Voor de terminal

Takeoff

*
Hogesnelheidstrein
Waarom ook niet
1.584 posts
« Reply #712 on: Saturday 07 January, 2017, 21:03:37 »
Als je moet beginnen, gewoon FSX steam edition. In de aanbieding is die ong 5 tot 10 euro.
p3d is wel beter, maar een heel stuk duurder en denk ook ingewikkelder. De standaard vliegtuigen van FSX-steam zijn mijn mening ook leuker als je gewoon wilt spelen, daar zit namelijk wel een 737, 747 en airbus in bijvoorbeeld.

Blijf weg van DTG flightschool.
x-plane zou je ook kunnen overwegen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
FSX is ook heel veel zeer goede freeware voor te vinden. Als is de payware natuurlijk ook ruimschoots aanwezig en de kwaliteit ervan meestal beter. die payware moet je soms wel letterlijk 100den uren studeren, want ze simuleren bij sommige toestellen alles. Er zijn echter ook gewoon, instappen en wegwezen vliegtuigjes te vinden.

Dus om gewoon lekker een rondje te kunnen vliegen zonder veel poespas in het begin zou ik altijd FSX kiezen.
Nu in de aanbieding voor 10 euro: http://store.steampowered.com/app/314160/?l=dutch
De steam aanbieding met rex texture direct is opzich wel interessant:
FSX Steam Edition + REX4 Texture Direct Twin Pack kopen (€15,99)
Zelf vindt ik die addon erg mooi en het standaard spel toch opkrikken naar hoger niveau.
Rex zelf kost normaal al 35 dollar, en in aanbieding $24. Je pc moet het natuurlijk wel allemaal kunnen. Met deze aanbieding kost het maar 6 euro extra, ten opzichte van alleen fsx.

Als je serieus wilt vliegen, echt wilt simuleren enzo, kun je altijd gaan kijken naar een andere sim. Dan kom je bijv bij p3d uit.

DLC's en addons op steam voor FSX zijn volgens mij niet echt bijzonder. Kun je leukere addons elders vinden.

Dankje, is er trouwens ook voor FSX een addon met Schiphol?

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #713 on: Saturday 07 January, 2017, 23:29:49 »
Standaard zit de hele wereld al in FSX, met vrijwel alle grote en heel veel kleinere vliegvelden. Dus ook schiphol. Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel een addon voor gemaakt, van de zuidpool tot hoog in de himalaya.

Er zijn 3 addons voor schiphol. 2 payware en 1 freeware.
De oudste is Mega Airport Amsterdam van aerosoft. Deze payware is verouderd ondertussen, en werkt volgens mij ook niet op de steam edition. Sinds kort is FlyTamp Amsterdam uit. Een zeer recente versie van schiphol, hoge kwaliteit. Vraagt wel wat van je PC. Een zeer goed gratis alternatief is de NL2000 Schiphol scenery. Zit qua kwaliteit tussen die flytampa en aerosoft scenery in.
NL2000 heeft overigens van vrijwel elk Nederlands vliegveld een gratis scenery van hoge kwaliteit. http://www.nl-2000.com/
Als ik jouw was zo ik eerst lekker gaan oefenen en vliegen, en wat gratis addons installeren voordat je veel geld aan fsx uitgeeft. De Payware addons zijn over het algemeen niet goedkoop. Er is gelukkig ook heel veel freeware.

Op mijn screens en de van Gamepsycho zijn vaak als snel een stuk of 5 tot 10 addons in gebruik en is de sim P3D, de professionelere neef van FSX. Standaard fsx ziet er grafisch ietsjes anders uit.  ;)

Screen, onderweg met de twin otter van Saba naar St. Maarten
« Last Edit: Saturday 07 January, 2017, 23:38:06 by jor[D]1 »

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #714 on: Sunday 08 January, 2017, 18:25:45 »
Wat is de twin otter een geweldig leuk vliegtuigje, lekker tussen de uitdagende mini vliegveldjes in het caribisch gebied scheuren.

Takeoff van Saba terug richting st maarten.

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #715 on: Monday 09 January, 2017, 00:01:20 »
Op het strand van Barra .

Ergens zit een conflict tussen ORBX scotland en Aeosoft dangerous airports :'(
Hierdoor zweven de drie "startbanen" ong 10 meter hoog.... Enig idee hoe zoiets gefixt kan worden?

*
Intercity
Bouwer Noordwest Nederland
668 posts
« Reply #716 on: Monday 09 January, 2017, 00:30:43 »
Wat is het grote grafische verschil tussen FSX en P3D op dit moment?

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #717 on: Monday 09 January, 2017, 00:47:26 »
Vrijveel, zowle qua bugs performance als looks is er, zeker sinds p3d V3, een aardig verschil ontstaan.
Ik had zelf betere prestaties, met betere graphics in p3d dan fsx. Wat dan ook vrij snel de door slag geeft om p3d te gebruiken.

Grote verschil met fsx is misschien nog wel het gebruk van de sim. FSX is puur als entertainment product bedoelt. Veel laag drempeliger en toegangkelijker. Menu is wat duidelijker, tutorials etc. P3d is professioneler bedoelt, meer ter studering van de werking van het vliegtuig. (Wat overigens onwijs leuk is, maar in fsx ook kan)
Daarom is de standaard p3d professional ook zo'n 10 tot 20x zo duur als FSX.

Ik denk dat je beste op youtbue kan kijken naar filmpjes, er staan heel veel side by side vergelijkingen op.
Grote zichtbare verschillen tov fsx waar ik zo op kan komen, zijn licht, HDR en schaduw. Ook wolken deze zijn "volumetric" en kunnen schaduws op de grond geven.

Als nadeel, zijn van de honderden fsx addons heel veel niet p3d geschikt. Een deel kun je wel werkend krijgen in p3d, maar niet altijd.

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #718 on: Monday 09 January, 2017, 21:56:23 »
 ;D
ik heb er geen woorden voor, na beetje spelen met instellingen etc.

*
Hogesnelheidstrein
5.146 posts
« Reply #719 on: Tuesday 10 January, 2017, 20:43:54 »
VFR vluchtje met de Carenado CT206H, Goodwood - Shoreham over ORBX scenery.
Verbazingwekkend bleef de FPS altijd boven de 25 en vrijwel constant op de 30 (maximaal instelling) zitten.
Heb wel een vreemd probleem, op een of andere manier trekken alle toestelling naar links... Trim (roll), lading, kalibratie van joystick, wind een weer allemaal al gecheckt.  :-\

1; Goodwood airfield

2; Cruising

3; Vlak langs de kust

4; Taxi to parking

5; Kustwacht donier, toen ik een test vluchtje maakte voor het naar links afwijken.