Gaaf!
Ik blijf me altijd weer verbazen bij dit soort screenshots. Het wordt echt tijd dat ik eens een joystick koop. Gave screens GamePsycho!
Mag ik vragen welke hardware je draait? (en hoeveel FPS je dan trekt)Ik neem aan dat buiten het vliegtuig en de scenery ook REX oid draait?
Dan ga ik eens wat meer spelen en rommelen met addons.Heb zelf een i5-4670k op 4.0Ghz draaien, bij mijn weten is P3D en FSX altijd meer CPU dan GPU gericht. En daarnaast draai ik natuurlijk ook nog een kleinere resolutie dan jou, denk dat ik dus veel meer uit p3d kan halen dan ik tot nu toe doe. Heb nog nooit echt naar grafische addons gekeken. Meer naar vliegvelden en toestellen.Gokje dat visueel deze nogal een verschil maken?ORBX spulREX 4REX Soft CloudsActive Sky 2016
p3d V3.3 4.2 lukt misschien net aan, 4.4 zeker niet. Spul is gewoon lucht gekoeld (coolermaster 212evo) in een redelijk krappe miditower case. Zit zeg maar enkele millimeters tussen de top van de koeler en het venster. Heb hem even op 4.2 gehad, maar bij 100% test ging het rond de 80 graden schommelen, net te veel voor mijn comfort. Zit nu rond de 70 max. Gelukkig heeft de case zelf wel een goede airflow. In game komt het eigenlijk niet hoger dan 65 graden.
Patrouille vlucht langs de kust en over de ankergebieden van Rotterdam.