(TS20xx) HSL Zuid Amsterdam - Rotterdam




De Hogesnelheidslijn Schiphol – Antwerpen, bestaande uit de HSL-Zuid in Nederland en de HSL 4 in België, is de voor hoge snelheden geschikte spoorlijn die Schiphol met Antwerpen verbindt via Rotterdam, met een aftakking naar Breda. Deze versie loopt van Watergraafsmeer tot Rotterdam.

De lijn is tussen 2000 en 2006 aangelegd en het eerste deel werd op 15 juni 2009 geopend. Op 7 september 2009 startte de treindienst tussen Amsterdam en Rotterdam en op 13 december 2009 werd de gehele lijn in gebruik genomen, behalve de aftakking naar Breda, die op 3 april 2011 volgde.

De spoorlijn is onderdeel van de internationale verbinding Parijs – Amsterdam en heeft ook een belangrijke rol in het binnenlandse vervoer. De treinen maken tussen Amsterdam en Hoofddorp gebruik van bestaand spoor.
Over de HSL rijdt tussen Amsterdam en Brussel de Thalys met een maximumsnelheid van 300 km/u.

Op de HSL-Zuid/HSL 4 wordt net als op de Betuweroute gebruikgemaakt van 25 kV wisselspanning op de bovenleiding, in tegenstelling tot de 1500 V gelijkspanning van het Nederlandse spoorwegnet of de 3000 V gelijkspanning van het Belgische spoorwegnet.

Lees de handleiding voor benodigdheden en een soepele installatie. Er worden een aantal scenario meegeleverd met deze route.


The Schiphol–Antwerp high-speed railway is a high-speed rail line connecting Schiphol Airport railway station, to Antwerp, Belgium. This track is suitable for reaching of high speeds. This version runs from Watergraafsmeer/Amsterdam to Rotterdam.

This High speed track was built between 2000 and 2006 and opened at 15 June 2009. At 15 September 2009 the first trains were able to run between Amsterdam and Rotterdam and as of December 2009 the full line was serviced except the branch to Breda which was opened at 3 April 2011.

This track is being part of the international Paris – Amsterdam service and has an important function for domestic transport within the Netherlands. Trains are using regular track between Amsterdam and Hoofddorp. Thalys Paris – Amsterdam can reach a maximum speed of 300 km/u on the High speed railway.

The HSL-South/HSL 4 track contains 25 KV AC voltage instead of the regular 1500 V DC voltage in the Netherlands and 3000 V in Belgium, just like the Betuweroute running in the Netherlands and Germany.

Please read the readme carefully in order to make sure you have all required assets and rolling-stock. A couple of scenarios are included.

Auteurs:
Bouwer, bovenleidingsexpert: Michael
Bouwer: Xander
Bouwer: Elise
Tester: Erwin
Tester, scenario’s: Koplopermau
Testen, creëren van meerdere assets: Chris
Bestandsgrootte: 21.346.505
Bestandstype: .rar
FileID: RW_2508
+
Bestandsgrootte: 13.266.944
Bestandstype: .rwp
FileID: RW_2510

Benodigde Payware/Required Payware
München - Augsburg
London - Brighton
ELAP (European Loco & Asset Pack)
ULAP (US Loco & Asset Pack)

Aanvullend bericht / Additional message
De volgende objecten zijn ook op TreinPunt.NL te downloaden:
The following objects can also be downloaded at TreinPunt.NL:
Signalisation LGV V3
Tunnelpakket
Frison: scenery objects pack 1 (update naar de meest recente versie is vereist! / Update to the latest version is required!)
Frison: scenery objects pack 2 (update naar de meest recente versie is vereist! / Update to the latest version is required!)
Christrains: NS Stationsobjecten & Scenery (update naar de meest recente versie is vereist! / Update to the latest version is required!)

Zorg er verder voor dat je van de volgende pakketten de meest recente versie hebt:
Also make sure that you have the most recent version of the following packages:
Coha: Nederlandse seinen
Coha:Nederlandse Wisselstellers
Coha: Nederlanse Sporen pakket


Check voor een overzicht van de benodigde freeware assets de readme / Please check the readme for required freeware assets

Link to share
You must be a member to access the downloads. Please Login or Register.

Download Files Screenshots



Powered by SMF Downloads Directory v1.1 © 2009-2011 | Created by SMFPacks.com