(TS2018) NS ICL Pack v1.0

Voor deze repaint heb je de InterRegio Wagen van Virtual RailRoads nodig!

De ICL rijtuigen waren 109 tijdelijke rijtuigen voor NS Reizigers, om zo een korte tijd van materieeltekort te kunnen overbruggen. De rijtuigen waren in combinatie met een loc type 1600 of 1700 te zien op het Nederlandse spoor. De rijtuigen zijn oudjes van DB, en een juiste trein is dan ook een bonte!. Meer informatie in het bijgevoegde .zip bestand.
Als je vragen hebt, stuur mij dan een persoonlijk bericht. of op mijn repaint topic.

For this repaint, you need InterRegio Wagen by Virtual RailRoads!

The ICL coaches were 109 temporary carriages for NS Reizigers, in order to cover a short time of material shortage. The carriages would have been seen on the Dutch railways in combination with a locomotive type 1600 or 1700. The coaches are old DB's, and a proper train is a colorful one!. More information in the attached Readme in the .zip file.
If you have questions, send me a personal message. Or on my repaint topic.

Fur dieses Repaint Sie haben die InterRegio Wagen von Virtual RailRoads benötigt!

Die ICL-Wagen waren 109 Provisorien für NS-Reizigers, um eine kurze Zeit des Materialmangels abzudecken. Die Wagen wären in Kombination mit einer Lokomotive vom Typ 1600 oder 1700 auf den Niederländischen Eisenbahnen zu sehen gewesen. Die Wagen sind alte DB, und ein richtiger Zug ist ein bunter Zug!. Weitere Informationen finden Sie in der beigefügten Readme in der .zip-Datei.
Wenn Sie Fragen haben, schicken Sie mir eine persönliche Nachricht. Oder auf mein repaint topic.

Readme is in:
Nederlands
English
Deutsch
Français

Link to share
You must be a member to access the downloads. Please Login or Register.

Download Files Screenshots