Y32 is volgens mij fabrieks nummer?
Hmm, die ICRmh BDs zit ook in mijn pakket . Net als de hele serie ICR, ICRm en ICRmh's met gedeeltelijk werkende stuurstanden. Had je het forum topichttps://www.treinpunt.nl/forum/train-simulator-2017-materieel/belgische-locomotieven-en-nederlandse-stuurstanden/60/ nooit bekeken Chris?Ze stonden bij mij op een erg laag pitje maar van stoppen was geen sprake. Het laatste waar ik mee bezig was waren de dakdetails en opschriften voor de ICRmh's.
ik kijk zelf heel erg uit naar die van Chris.jij ben er al een tijdje mee bezig dat klopt. net als heel veel ander projecten zo als de HLE 11,12, 21 & 27 waar veel onder ons naar uit kijken. ik heb je zelfs nog een bericht gestuurd om het desnoods als AI only uit te brengen (deze word ook al weer door iemand uit België gemaakt ma dat te zijden). en als ik kijk hoe ver Chris is met zijn materiaal. kan ik alleen maar WOW op zeggen.en of het stuurstand nu wel of niet werkend word maak mijn nog niet eens zo veel uit, want het stuurstand van de ICRmH is nooit in dienst geweest als stuurstand.
Goed dat chris dit wel op een "hoog pitje" heeft staan, en zal het binnen no-time af zijn.Langzaam aan bouwt een ander het wel, en is al het werk voor niks.
Quote from: Rubku_NL on Sunday 29 October, 2017, 19:26:14 ik kijk zelf heel erg uit naar die van Chris.jij ben er al een tijdje mee bezig dat klopt. net als heel veel ander projecten zo als de HLE 11,12, 21 & 27 waar veel onder ons naar uit kijken. ik heb je zelfs nog een bericht gestuurd om het desnoods als AI only uit te brengen (deze word ook al weer door iemand uit België gemaakt ma dat te zijden). en als ik kijk hoe ver Chris is met zijn materiaal. kan ik alleen maar WOW op zeggen.en of het stuurstand nu wel of niet werkend word maak mijn nog niet eens zo veel uit, want het stuurstand van de ICRmH is nooit in dienst geweest als stuurstand.Chris is nou eenmaal een professioneel 3d designer en ik niet. Ik doe het ook maar voor de lol en voor nop en kan er weinig aan doen als het naar jullie inziens niet op tijd af is. Sorry, maar ik heb ook nog een leven.Heb je trouwens een link naar die iemand uit België?
Bedankt voor de link Jor, alleen kan ik de plaatjes niet zien omdat ik daar geen account heb.
@Marc D., Je kan je daar gratis registreren.
Ik vind het overigens ongepast dat wanneer ik een bericht met een boodschap aan Chris adresseer er geërgerd en met verwijten en rancune word gereageerd door derden die denken dat zij de dienst wel uit kunnen maken over hoe een ander zijn hobby zou moeten uitvoeren.