Quote from: Frison on Monday 22 January, 2018, 22:40:09 Quote from: Direqt on Monday 22 January, 2018, 22:28:35 Dit gaat echt een repaint-festijn worden met die loc Die consist is nog geen eens uitgebracht en dan al over repaints beginnen? Jammer dat er gelijk zo'n snarky comment moet komen.
Quote from: Direqt on Monday 22 January, 2018, 22:28:35 Dit gaat echt een repaint-festijn worden met die loc Die consist is nog geen eens uitgebracht en dan al over repaints beginnen?
Dit gaat echt een repaint-festijn worden met die loc
..ik denk gewoon de NS versie - geel / blauw : )
Een NMBS variant zou misschien wel toegevoegde waarde hebben in het pakket? Die rijdt tenslotte met de zelfde rijtuigen, en heel soms samen met een NS versie in de zelfde trein.
De 186 heeft eindelijk verlichting. En werk begint op de controls achteraan in de cabine.
It´s looking great Chris! Is this your first expert controls locomotive?
Lang niet iedereen leest berichten terug helaas
Looking great!But lights are too yellow. Should be almost white.
That's the low low beam. Once you add in flares and halos (medium, high and high-long) the lights get much whiter.
Quote from: RemkoH on Thursday 16 November, 2017, 22:36:26 Lang niet iedereen leest berichten terug helaas Quote from: RemkoH on Saturday 27 January, 2018, 22:08:50 Looking great!But lights are too yellow. Should be almost white.Ik zal deze hier even plaatsen Remko
Komt er een mogelijkheid (zoals ik zag op IG bij werkenbijNS) om het scherm multifunctioneel te maken zodat je kan wijzigen van NL1,5kV naar NL25kV of het Duitse net??
Duitse net heb je niet veel aan. NS Traxx is niet toegelaten in Duitsland.