dit engelse systeem zal meschien ietwat verschillen met de Onze NS en Belgische systeem maar t gaat om principe van de Werking hopelijk heb je er wat aan voor de NS Traxx
ATB komt zeker (natuurlijk). ERTMS komt wel maar ik weet niet zeker of het in v1.0 zal zijn. Het hangt af van hoe lang het duurt om de script te maken en testen. Ik ben in gesprek met een 186 machinist dus ik heb genoeg data
Stroomafnemers zullen automatisch zijn net zoals het echte. Hangt af van stroom keuze en of het loc in een sandwich is (of niet).
Quote from: chris-longhurst on Monday 20 November, 2017, 15:16:18 ATB komt zeker (natuurlijk). ERTMS komt wel maar ik weet niet zeker of het in v1.0 zal zijn. Het hangt af van hoe lang het duurt om de script te maken en testen. Ik ben in gesprek met een 186 machinist dus ik heb genoeg data Dus geen PZB/LZB voor de Duitse routes? Quote from: chris-longhurst on Monday 20 November, 2017, 17:09:07 Stroomafnemers zullen automatisch zijn net zoals het echte. Hangt af van stroom keuze en of het loc in een sandwich is (of niet).Dus als de loc een sleep rijtuigen mee heeft (CNL/IC Berlijn) dan kunnen er geen twee pantografen op?Toch klinkt het als een zeer uitgebreide loc. Ben benieuwd.
Ik snap wat jij bedoeld. Bij getrokken treinen rijden ze weg met 2 stroomafnemers omhoog, en bij een sandwichbedrijf niet (Beide locs hebben 1 stroomafnemer op).